اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۷۸۳۵

اگر از استقلال انتقاد نکنیم هواداران تیم به ما معترض می شوند

عضو هیات مدیره استقلال گفت: کلیه مسئولیت‌های فنی تیم بر عهده منصوریان است و او باید پاسخگو باشد.
۱۰:۳۳ - ۱۹ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| مسعود معینی در خصوص انتقاداتی که به خریدهای علیرضا منصوریان می‌شود و اینکه او باز هم قصد دارد بازیکن جذب کند، اظهار داشت: «من هم معتقدم بازیکنانی که این فصل با دیدگاه سرمربی استقلال جذب شده اند، نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند. آنها اگر می‌توانستند در حد و اندازه‌های خودشان بازی کنند شرایط استقلال بهتر از این بود و جایگاه بهتری نصیب تیم می‌شد.»

 

وی افزود: «اینکه منصوریان تصمیم گرفته تا در تیمش تغییراتی ایجاد کند مسئله مهمی است و نشان می‌دهد که خودش به این نتیجه رسیده که در برخی خریدهای خود دقت لازم را نداشته است اما این کار او بیانگر آن است که او می‌خواهد در استقلال موفق شود و در نیم فصل اول نقاطی که تیمش در آن ضعف دارد را شناخته است. ضمن اینکه ما در جلسه هیات مدیره به این نتیجه رسیده‌ایم که کلیه مسئولیت‌های فنی تیم بر عهده منصوریان است و او باید پاسخگو باشد. البته وظیفه ما این است که از کادر فنی تیم حمایت کنیم و تلاش خواهیم کرد تا این کار را به بهترین شکل انجام دهیم.»

 

عضو هیات‌ مدیره استقلال در خصوص اینکه فصل پیش به عملکرد کادرفنی تیم انتقاد می‌کرد و این فصل هم جزو منتقدین مربیان و بازیکنان تیم است، بیان داشت: «ما در باشگاه مسئولیت داریم و باید تیم را به نتیجه برسانیم. اگر انتقاد نکنیم فردا هواداران تیم به ما معترض می‌شوند که اعضای هیات‌مدیره نسبت به نتایج تیم بی‌تفاوت هستند، ولی ما به‌خاطر شرایط حساسی که داریم ترجیح دادیم تا انتقادات خود را در جلسات مطرح کنیم و به صورت درون خانوادگی این مسائل به کادرفنی تیم منتقل شود.»

 

او ادامه داد: «فصل گذشته هم اگر انتقاد می‌کردم نیاز تیم بود که این کار را انجام می دادم. این فصل هم بنا به نیازی که تیم دارد از کادرفنی انتقاد می‌کنم. استقلال باید نتیجه بگیرد و وظیفه تمامی اعضای باشگاه این است که انتقادات خود را به شیوه‌ای خانوادگی بیان کنند تا در ادامه فصل بتوانیم نتیجه‌ای که مدنظر هواداران است را به‌دست آوریم.»

 

معینی در واکنش به این مسئله که حمایت هیات مدیره باشگاه استقلال از منصوریان تا کجا ادامه خواهد یافت؟ تصریح کرد: «ما به این نتیجه رسیدیم که منصوریان هدفمند کار می‌کند و می‌خواهد در استقلال نتیجه بگیرد. برای همین هم از او حمایت خواهیم کرد تا بتواند موفق شود. ما در انتهای فصل عملکرد منصوریان را بررسی خواهیم کرد و نسبت به تلاشی که انجام داده به او نمره می‌دهیم.»

 

عضو هیات مدیره استقلال درباره اینکه امکان دارد او بار دیگر استعفا بدهد، اظهارداشت: «آن باری که استعفا دادم دلایل آن کاملا مشخص بود. ما باید مطابق اساسنامه عمل می‌کردیم و این موضوع رعایت نمی‌شد اما حالا تمامی کارها حساب شده جلو می‌رود و دیگر نیازی به استعفا نیست.»

 

معینی درباره اینکه اگر استقلال در نیم‌فصل دوم هم نتیجه نگیرد باز هم انتقادات اعضای هیات مدیره در جلسات خواهد بود، عنوان کرد: «بله، ما قرار نیست که برخلاف قول‌وقرارمان عمل کنیم. ضمن اینکه مطمئن هستم که استقلال در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری می‌گیرد و هواداران بیش از گذشته به آینده تیم‌شان امیدوار خواهند شد.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: معینی استقلال
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین