اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۷۷۸
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی دوست دارم روزی به عنوان مربی یا هر سمت دیگری به تیم محبوبم برگردم.
۱۴:۴۰ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-سپهرحیدری در خصوص تصمیمش مبنی بر خداحافظی از فوتبال، اظهار داشت: با وجود اینکه برای این فصل از چند تیم لیگ یکی و حتی یک تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم اما تمایلی برای ادامه فوتبال نداشتم چرا که هدفم این بود که با پیراهن یکی از دو تیم پرسپولیس یا ذوب‌آهن از فوتبال خداحافظی کنم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه آخرین تیمم ذوب‌آهن بود بهترین تصمیم این بود که با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کنم و انشاالله به عنوان مربی به فوتبال باز خواهم گشت. برای  من خداحافظی با عزت از فوتبال از هر چیزی مهمتر بود چرا که نمی‌خواستم تحت هر شرایطی و در هر سطحی با سر پایین فوتبالم را تمام کنم.

بازیکن پیشین پرسپولیس با تشکر از هواداران این تیم، یادآور شد: هواداران پرسپولیس همیشه به من لطف داشته و دارند و حتی در این یک سال که از فوتبال دور بودم هواداران با دیدن من مدام می‌گفتند باید به فوتبال برگردم. هیچ وقت دوران حضورم در پرسپولیس را فراموش نخواهم کرد و امیدوارم روزی فرا برسد که به عنوان مربی یا هر سمت دیگری به پرسپولیس و هوادارانش خدمت کنم.

حیدری با تاکید بر اینکه در کلاس‌های مربیگری شرکت کرده است، خاطرنشان کرد: دو دوره کلاس مربیگری را پشت‌سر گذاشته‌ام و در حال حاضر در کیش آکادمی فوتبال برای تیم‌های پایه و بزرگسالان دارم. در شهریورماه نیز در کلاس B آسیا شرکت خواهم کرد تا از فصل آینده به عنوان مربی روی نیمکت یکی از تیم‌های لیگ برتری بنشینم.

وی تاکید کرد: خوشحالم که به عنوان گلزن‌ترین مدافع تاریخ لیگ‌برتر از فوتبال کنار می‌روم. با احتساب بازی‌های جام حذفی 35 گل در دوران بازیگری‌ام زده‌ام اما در لیگ برتر 26گل زدم. بعد از من سهراب بختیاری‌زاده 23 گل زده است. لازم می‌دانم در اینجا از هواداران پرسپولیس و ذوب‌آهن، مربیان سابقم از جمله پدرم سیاوش حیدری، پرویز ابوطالب و جمشید رشیدی تشکر ویژه داشته باشم که زحمات زیادی برای من کشیدند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرسپولیس حیدری
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین