اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۷۴۲۷
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: به نظر من فساد در فوتبال ایران تا حد زیادی همه‌گیر شده است.
۱۳:۵۳ - ۱۶ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| مجید جلالی در حاشیه جلسه بررسی و مبارزه با فساد در فوتبال اظهار داشت: برای اولین بار است که چنین بحثی مطرح می‌شود که در آن ماهیت فساد به صورت کامل تعریف می‌شود.

وی ادامه داد: در این جلسات می‌توان سیاستی اتخاذ کرد تا به کمک آن با فساد مقابله کرد. فکر می‌کنم همین که این حساسیت ایجاد شده تا چنین جلسه‌ای برگزار شود خیلی مثبت است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد مصادیق فساد در فوتبال خاطرنشان کرد: موضوعات زیادی در این جلسه مطرح شد. از قانون‌گذاری تا موضوعات فرهنگی، اقتصادی و ... اما واقعیت این است که باید ماهیت فساد مشخص شود تا جامعه هم با آن آشنا شود. چرا که در این صورت بهتر می‌توان از فساد جلوگیری و یا با آن برخورد کرد.

جلالی در مورد اینکه چرا با برخی از مواردی که تاکنون مطرح شده برخورد جدی نشده است، گفت:‌ شاید به این دلیل بوده که هیچ مستنداتی وجود نداشته و تنها بر اساس شنیده‌ها موضوعاتی را مطرح کردند. مراجع قانونی برای برخورد با چنین موضوعاتی باید مدارک و مستندات داشته باشند که البته در این خصوص هم در جلسه امروز بحث شد.

وی ادامه داد: برای مثال در فصل نقل و انتقالات و همچنین افرادی که درگیر این موضوع هستند تا حد زیادی با فساد روبه‌رو شده‌اند. به هر حال گردش مالی در فوتبال ایران زیاد است و این امر مشکل‌ساز می‌شود. از طرفی موضوعات اخلاقی در استادیوم‌ها هم می‌تواند شامل فساد شود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: شاید نظام ارزشی ما نسبت به فوتبال دید خوبی نداشته باشد که عدم حضور بانوان در استادیوم‌ها هم در همین راستا است. فکر می‌کنم نیاز باشد که این جلسات ادامه پیدا کند تا برای مقابله با فساد به راهکارهای اساسی برسیم.

جلالی در پایان عنوان کرد: فساد مراحل مختلفی دارد. گاهی یک روند است و گاهی همه‌گیر می‌شود. به عقیده من در حال حاضر فساد در فوتبال ایران تا حد زیادی همه‌گیر شده است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین