اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۷۰۵۵

منصوریان تازه قلق استقلال را به دست آورده / امیدی به قهرمانی نیست

پیشکسوت باشگاه استقلال ضمن ابراز امیدواری نسبت به شرایط این تیم در نیم فصل دوم گفت: «آبی پوشان نیم فصل دوم را بهتر از نیم فصل اول سپری خواهند کرد.»
۰۹:۰۶ - ۱۴ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی پاشازاده درباره وضع استقلال در نیم فصل دوم اظهار داشت: «روزهای خوبی را برای استقلال در نیم فصل دوم می توان متصور بود. پیش بینی من این است که منصوریان این تیم را برای نیم فصل دوم جمع خواهد کرد و با شرایط بهتری در مسابقات حضور خواهد یافت.»

 

وی ادامه داد: «به جز هفته اول و هفته آخر، در سایر هفته ها استقلال نتوانست بازی های خوبی  ارائه دهد و رضایت هوادارانش را جلب کند اما این تیم در هفته آخر متحول شده بود و دیدیم با وجود اینکه برنده هم نشد باز هم هواداران هم رضایت داشتند. فکر می کنم منصوریان تازه قلق استقلال را به دست آورده و حالا می داند که جوانان این تیم گره گشای مشکلات آن هستند. اعتماد به جوانان همیشه در فوتبال جواب داده است.»

 

پاشازاده اضافه کرد: «من خودم در همه این سال هایی که مربیگری کردم اعتماد به جوانان را سرلوحه کارهایم قرارداده ام و همواره بازیکنان جوان و با انگیزه را نسبت به دیگران در اولویت قرار داده ام.»

 

وی در خاتمه افزود: «با توجه به شرایطی که استقلال دارد از این تیم در این فصل انتظار قهرمانی نمی رود. اما امیدواریم که شرایط این تیم روز به روز بهتر شود و مثل روز بازی با سپاهان شاهد بازی های خوبی از بچه ها باشیم و زیر ساخت خوبی برای فصل های آینده ایجاد شود.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین