اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۶۹۰۸
شماره ۹ استقلال چند سالی بر تن آرش برهانی بود، بازیکنی که سال‌ها بدون حاشیه برای استقلال بازی کرد و حتی در دوران نیمکت‌نشینی هم اعتراضی نکرد تا استقلالی‌ها به شماره ۹ بدون حاشیه عادت کنند...
۰۴:۵۵ - ۱۳ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| شماره ۹ استقلال چند سالی بر تن آرش برهانی بود، بازیکنی که سال‌ها بدون حاشیه برای استقلال بازی کرد و حتی در دوران نیمکت‌نشینی هم اعتراضی نکرد تا استقلالی‌ها به شماره ۹ بدون حاشیه عادت کنند. اما منصوریان، برهانی را در لیست خروجی استقلال قرار داد و کاوه رضایی را جانشین این بازیکن کرد، کاوه رضایی با پیراهن شماره ۹ برهانی یک نیم‌فصل برای استقلال بازی کرد اما به‌اندازه تمام دوران استقلالی بودن برهانی حاشیه درست کرد و به‌نظر می‌رسد این حواشی پایانی ندارد. دیروز برای دومین روز پیاپی کاوه رضایی در تمرین استقلال غایب بود تا شایعه‌های زیادی ایجاد شود.

پیشنهاد خارجی؟
ابتدای فصل بود که عملکرد ضعیف کاوه رضایی مورد انتقاد شدید هواداران استقلال قرار گرفته بود. درست در اوج انتقادات از رضایی، مدیر برنامه‌هایش مصاحبه‌ای کرد و گفت کاوه به‌زودی برای بازی در لیگ چین استقلال را ترک می‌کند. همین یک جمله کافی بود تا استقلال در شوک از دست دادن کاوه رضایی فرو برود و هواداران از او درخواست کردند که استقلال را ترک نکند. اگرچه هرگز مشخص نشد پیشنهاد چینی‌ها به رضایی واقعی بود یا نه، اما هر چه بود کاوه با این تاکتیک از زیرسایه فشارها و انتقادات بیرون رفت. حالا یکی از شایعات در پی غیبت کاوه در تمرینات همین پیشنهاد خارجی است، شایعه‌ای که به‌هیچ عنوان درست نیست و شماره ۹ استقلال هیچ پیشنهاد خارجی ندارد.

مصدوم است؟
دیروز نصرالله عبداللهی تصمیم گرفت برای دقایقی با خبرنگاران حاضر در تمرین استقلال گفت‌وگو کند و درباره مسائل مختلف باشگاه پاسخگو باشد. مهم‌ترین پرسش خبرنگاران از سرپرست استقلال علت غیبت کاوه رضایی بود. عبداللهی اما تصمیم گرفت خیلی محافظه‌کارانه به این پرسش پاسخ دهد و فقط به‌ گفتن این جمله که کاوه مصدوم است و پیش دکتر نوروزی فیزیوتراپی می‌کند بسنده کرد. اما دکتر نوروزی دیروز در تمرین استقلال بود و حتی اگر کاوه مصدوم هم می‌بود می‌توانست برای فروکش کردن شایعات با لباس شخصی در تمرین حاضر شود. همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد کاوه مصدوم نیست و به‌دلیل دیگری در تمرینات غایب است.

پول می‌خواهد
سیدرضا افتخاری از زمانی که مدیرعامل استقلال شد به قراردادهای این فصل باشگاه انتقادات زیادی داشت. به اعتقاد او قراردادهای استقلالی‌ها پر از ایراد است و حالا به‌نظر می‌رسد حق با او بوده است. در قرارداد کاوه رضایی بندهای متعددی وجود دارد و درگیری استقلال و پرسپولیس بر سر جذب کاوه، کاری کرد که استقلالی‌ها با او قراردادی با بندهای زیاد و عجیب‌وغریب ببندند. کاوه نه مصدوم است نه پیشنهادی دارد، بلکه طبق قرارداد باید تا پایان نیم‌فصل اول50 درصد پولش را می‌گرفت ولی باشگاه قصد دارد این هفته پرداختی به بازیکنان داشته باشد. حالا کاوه اعلام کرده تا پولش را نگیرد در تمرینات شرکت نمی‌کند،‌ به‌همین سادگی!
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری