اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۶۸۰۸

حمله تند مالک جدید نساجی به مهدی پرهام

خریدار جدید باشگاه نساجی مازندران گفت: مهدی پرهام مالک این باشگاه به ما کلک زد و قرارداد فروش امتیاز این تیم را امضا نکرد.
۱۵:۴۰ - ۱۲ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| اکبر یوسفی در گفت و گویی، در مورد خرید امتیاز باشگاه نساجی مازندران گفت: امروز صبح قرار بود مهدی پرهام در اداره کل ورزش و جوانان استان حاضر شود و قرارداد فروش امتیاز باشگاه را امضا کند. غلامرضا بهروان رئیس هیات فوتبال استان هم در این جلسه حضور داشت اما پرهام به اداره کل ورزش نیامد و پاسخ تلفن هیچکس را نداد! در نهایت خشایار محسنی هم راهی تهران شد و من هم تا ساعاتی دیگر به تهران می‌روم. پرهام به ما کلک زد. او فروشنده امتیاز باشگاه بود و باید قرارداد را ابتدا او امضا می‌کرد اما این کار را نکرد و ما قرارداد را امضا کردیم و سپس او گفت یکشنبه به قائمشهر می‌آید و قرارداد را امضا می‌کند که این کار را نکرد.

یوسفی در مورد اینکه خریدار امتیاز باشگاه خشایار محسنی است یا خودش گفت: خریدار محسنی است اما ایشان به من اختیار تام داده‌اند. به هر حال پرهام بدهی 10 میلیارد تومانی در باشگاه نساجی برجا گذاشته و ما قرار بود این بدهی را پرداخت کنیم.

وی افزود: قرار بود یک و نیم میلیارد تومان به بازیکنان بدهیم تا تمرینات هم آغاز شود اما این پول قرار بود بعد از امضا قرارداد پرداخت شود که این قرارداد امضا نشد. پرهام بدقولی کرد. با پرهام برای خرید امتیاز باشگاه به توافق رسیده بودیم. حتی جلسه‌ای هم با بازیکنان داشتیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین