اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۶۷۵۵
مدیران تراکتور برای آن که ذهن هافبک تیم شان به هم نریزد، تا پایان بازی مقابل ذوب آهن درباره اضافه خدمت 6 ماهه او چیزی نگفته بودند.
۱۱:۲۶ - ۱۲ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| سروش رفیعی در پایان بازی تراکتورسازی و ذوب آهن قصد داشت در رختکن تیم تبریزی با تمامی بازیکنان و مربیان تراکتورسازی خداحافظی کند اما همین که می خواست وارد رختکن شود، به او گفتند خداحافظی نکن چون نامه ای آمده که طبق آن شما 6 ماه اضافه خدمت داری و باید برای تراکتور بازی کنی!

 

مدیران تراکتور برای آن که ذهن سروش به هم نریزد، تا پایان بازی مقابل ذوب آهن درباره اضافه خدمت 6 ماهه او چیزی نگفته بودند.

 

سروش وقتی ماجرا را فهمید به زمین برگشت و با مصطفی آجرلو وسط زمین فولادشهر حرف زد و در حالی که به شدت عصبانی بود دهان به دهان خبرنگاران اصفهانی گذاشت و سپس سراغ امیر قلعه نویی را گرفت و همین که سرمربی تراکتور از کنفرانس بعد از بازی خارج شد، سمت امیر رفت و ماجرا را به او گفت.

 

به نوشته یکی از سایت های ورزشی، نمی دانیم بین قلعه نویی و سروش چه گذشت اما رفیعی برنامه سفر خود به تهران را کنسل کرد و برای دیدار با خانواده اش به شیراز رفت تا از شیراز برای پیگیری موضوع راهی تبریز شود.

 

معلوم نیست قلعه نویی به رفیعی چه گفته ولی نزدیکان سروش می گویند امیر اعلام کرده هیچ اطلاعی از این نامه ندارد.

 

سروش تا قبل از پایان بازی حذفی تراکتور و ذوب آهن تصور می کرد این آخرین بازی است که برای تراکتور به میدان می رود!

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
طرفدارتراکتور
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
اقای سروش رفیعی عزیز ماهواداران تراکتورسازی از شما بخاطرتمامی زحماتی که برای تیممون تااخرین لحظه کشیدیدقدردانی میکنیم و ارزوی موفقیت در ادامه راه تو هرتیمی که قراره بازی کنید امیدواریم شما رو در بهترین تیمهای دنیا ببینیم حداقل مثل بعضی از بازیکنان که امروز علیرغم بازی در تیم...به تراکتورسازی خیانت نکردید وباتعصب بازی کردید

امااقای رفیعی ما هواداران درحق شما و هیچ بازیکن دیگرمان کوتاهی نکردیم که امروز خبر عصبانیت شما بعداز بازی مقابل ذوب اهن در جام حذفی و عجله برای رفتن از تراکتوروتبریز گوش عالم و ادم را کر کرد اگرقصد رفتن کردید خواهید رفت اما سکه دورو دارد احتمال بدید که نظام وظیفه این حکم راصادرکرده باشدومجبور باز تاکیدمیکنیم به صورت اجباری بلکه در تبریز 6ماه ماندگارشدید همانطورکه زحماتتان را هیچ زمان ازیادنخواهیم برد این عملتان را هم ابدا ازیادنخواهیم برد
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین