اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۶۷۱۳

جدال حاتمی و هاشمی در تبریز و میهمانی جنوبی‌های صدرنشین

یازدهمین هفته از لیگ برتر بسکتبال فردا دوشنبه در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.
۰۴:۱۸ - ۱۲ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| لیگ برتر بسکتبال این هفته به ایستگاه یازدهم خود خواهد رسید و پتروشیمی بندرامام صدرنشین لیگ در کاشان میهمان شهرداری این شهر است. شاگردان مهران شاهین‌طبع که فاصله خود را تقریبا با سایر رقبا در صدر بیشتر کرده‌اند به دنبال تحمیل دومین شکست خانگی به کاشانی‌ها هستند. شهرداری هفته قبل در خانه مغلوب شهرداری تبریز شده بود.

نفت آبادان در تهران باید مقابل نیروی زمینی قرار بگیرد. سربازان لیگ که هفته قبل برد ارزشمندی را در غیاب ارسلان کاظمی و در زمین دانشگاه آزاد کسب کردند، به دنبال برد خانگی مقابل مدعی عنوان قهرمانی هستند. نفتی‌ها که رکورد جذب و دفع بازیکنان خارجی را در این فصل شکسته‌اند، نشان داده‌اند خارج از خانه بهتر بازی می‌کنند و باید دید فردا تقابل دو مربی جوان یعنی اسلامی و سامری چگونه خواهد بود.

تقابل شهرداری‌ها در این هفته در اراک برگزار می‌شود. شهرداری اراک و شهرداری گرگان هر دو هفته دهم را بازی را واگذار کرده‌اند و اراکی‌ها با استفاده از میزبانی باید می‌توانند از این شانس استفاده کنند یا خیر.

شهرداری تبریز در این فصل فراتر از انتظار ظاهر شده و شاگردان مهران حاتمی از 10 مسابقه قبلی در 6 بازی پیروز شده کم کم خودشان را به بالای جدول نزدیک می‌کنند. این تیم فردا در خانه میزبان شاگردان مصطفی هاشمی یعنی شیمیدر خواهد بود. جدال تیم‌های پنجم و ششم جدول می‌تواند در هوای سرد تبریز، گرم دنبال شود. در دور رفت که تبریی‌ها در تهران به برتری رسیدند، هاشمی سرمربی شیمیدر نبود و باید دید آیا او می‌تواند‌ آن شکست را جبران کند.

در دیگر بازی این هفته دانشگاه آزاد که نتایج چندان خوبی را در خانه کسب نکرده است، میزبان لوله آ.اس قعر جدولی است که تنها تیم بدون برد جدول محسوب می‌شود.

*برنامه مسابقات هفته یازدهم:

شهرداری کاشان - پتروشیمی (ساعت16)

نیروی زمینی - نفت آبادان ساعت 16)

شهرداری تبریز - شیمیدر (ساعت 16)

شهرداری اراک - شهرداری گرگان (ساعت 16)

دانشگاه آزاد - لوله آ.اس شیراز (ساعت 16)

*جدول رده بندی:

1-پتروشیمی بندرامام 19 امتیاز
2-شهرداری اراک 17 امتیاز
3-پالایش نفت آبادان 17 امتیاز
4-دانشگاه آزاد 16 امتیاز
5-شهرداری تبریز 16 امتیاز
6-شیمیدُر تهران 15 امتیاز
7-نیروی زمینی 14 امتیاز
8-شهرداری کاشان 14 امتیاز
9-شهرداری گرگان 12 امتیاز
10-لوله آ.اس شیراز 10 امتیاز

انتهای پیام/ک

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین