اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۶۷۰

ایران پوریان: هدفمان کسب سه امتیاز مقابل نفت است/ تراکتور می توانست به عنوان برترین تیم انتخاب شود

کاپیتان تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز گفت: هواداران حساسیت بازی ها را درک می کند و امیدوارم سه امتیاز را در اولین مسابقه تیم در فصل پانزدهم لیگ برتر را کسب کنیم.
۱۴:۲۶ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-محمد ایران پوریان، کاپیتان تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار سایت برنامه نود در خصوص ادامه تمرینات این تیم در تبریز، گفت: ما پس از پایان اردوی تهران، تمرینات را در تبریز پیگیری کرده و تا آخر هفته ادامه خواهیم داد تا روز جمعه مقابل نفت تهران شرایط خوبی داشته باشیم.

وی در خصوص مصاف سرخ پوشان تبریزی مقابل نفت تهران که روز جمعه در تبریز برگزار خواهد شد، اظهار داشت: مطمئنا بازی خیلی سختی را مقابل نفت تهران پیش رو داریم. نفت، تیم با شخصیت و خوبی است ولی ما به شرایط و اهمیت این بازی واقف هستیم. باید تمرکز بالایی داشته باشیم تا دست پر از زمین مسابقه خارج شویم.

کاپیتان تراکتور سازان ادامه داد: امیدوارم سه امتیاز را در اولین مسابقه تیم در فصل پانزدهم لیگ برتر را کسب کرده و هواداران را خوشحال کنیم.

ایران پوریان درباره استقبال هواداران تیمش از دیدار مقابل نفت تهران، بیان کرد: هواداران حساسیت بازی ها را درک می کنند و همانند همیشه با حضورشان، قوت قلبی برای بازیکنان خواهد بود و انرژی مضاعفی را تزریق می کنند.

وی در خصوص پیش بینی خود از فصل پانزدهم لیگ برتر، گفت: اعتقاد دارم در حال حاضر نمی توان درباره فصل آینده لیگ برتر پیش بینی کرد و ما باید تمام تمرکزمان را گذاشته و هر چه در توان داریم در بازی ها به کار بگیریم.

کاپیتان سرخ پوشان تبریزی در خصوص مراسم برترین های لیگ برتر، اظهار داشت: مطمئن باشید تراکتور سازی می توانست جوایز بشتری را کسب کند و حتی لیاقت انتخاب به عنوان برترین تیم را داشتیم. جا دارد به همه برترین های لیگ برتر تبریک بگویم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین