اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۶۴۸۵
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران، گفت: هنوز پول قراردادمان را به طور کامل دریافت نکردیم اما مشکلی از این بابت وجود ندارد.
۱۳:۲۴ - ۱۰ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| عباس چمنیان در گفت‌وگویی، در مورد شرایط تیم ملی نوجوانان، گفت: روز یکشنبه سومین اردوی خود بعد از اتمام مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در هند را برگزار می‌کنیم. در اردوی تهران برنامه‌های تاکتیکی تیم را مرور می‌کنیم تاز شرایط آمادگی دور نشویم. سپس عازم جام جهانی کوچک در روسیه می‌شویم. به تدریج امور مربطو به بازنگری در بازیکنان تیم را هم انجام می‌دهیم. قبل از مسابقات قهرمانی هند فرصت کافی برای انجام این کار را نداشتیم و با توجه به قوانین مجبور بودیم تنها از نفراتی که رده سنی آنها 8 ماه پائین‌تر از رده سنی نوجوانان بود استفاده کنیم. با حضور در جام جهانی این محدودیت برداشته شده و می‌توانیم از تمامی بازیکنانی که در رده سنی نوجوانان کیفیت لازم را دارند استفاده کنیم.

وی افزود: روی شرایط تیم و انتخاب نفرات وسواس زیادی داریم. لیگ نوجوانان را به طور دقیق زیر نظیر داریم و با مربیان باشگاه‌ها در ارتباط هستم. در این مدت سه بازیکن جدید به جمع ما اضافه شدند. از قبل هم سه نفر را مدنظر داشتیم تا جمع

سرمربی تیم ملی نوجوانان در مورد اینکه سیدسیروس پورموسوی از دو بازیکن تیم ملی نوجوانان در ترکیب استقلال خوزستان استفاده می‌کند، اظهار داشت: یونس دلفی و محمد شریفی برای استقلال خوزستان بازی کردند و این فرصت خوبی برای آنها است تا بتوانند بر تجربیات خود بیفزایند. پورموسوی مربی بسیار با شهامت و خوبی است که بهجوانان بها می‌دهد با یکدیگر در ارتباط هستیم و اطلاعات این بازیکنان را مرور می‌کنیم علاوه بر این دو مهره در استقلال خوزستان دو بازیکن دیگر هم داریم. بها دادن به این بازیکنان نه تنها در آینده به سود استقلال خوزستان است بلکه فوتبال ایران را هم از این بابت منتفع می‌کند.

چمنیان در مورد اینکه تیم ملی نوجوانان هفته اینده راهی جام جهانی روسیه می‌شود، خاطرنشان کرد: این مسابقات برای بالا بردن تجربه بازیکنان بسیار موثر است. در این تورنمنت تیم‌های بزرگی از قاره‌های مختلف شرکت می‌کنند که می‌تواند باعث بالا بردن هماهنگی بازیکنان و کسب تجربه بین‌المللی است. بازیکنان می‌توانند از لحاظ ذهنی خود را آماده جام جهانی کنند و در جو مسابقاتی با حضور تیم‌های مختلف در کلاس جهانی قرار بگیرند. سبک و کلاس این مسابقات خیلی بالا است.

وی در مورد اینکه آیا قرارداد جدیدش را با فدراسیون امضا کرده است، خاطرنشان کرد: قرارداد قبلی ما با پایان مسابقات قهرمانی آسیا به اتمام رسید. برای قرارداد جدید علاوه بر دو جلسه‌ای که با مهدی تاج داشتیم جلساتی هم با مسئولان کمیته جوانان و محمدرضا ساکت برگزار کردیم و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.

چمنیان در پاسخ به این سوال که آیا پول قرارداد قبلی را به طور کامل دریافت کرده است، اظهار داشت: خیر اما مشکلی از این بابت نیست.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین