اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۶۴۵۰
بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: «اینطور نیست که چون پرسپولیس پیشنهاد داده است چشمم را به روی همه چیز ببندم.»
۰۹:۲۰ - ۱۰ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| پرسپولیس برای نیم فصل دوم چند بازیکن را در فهرست خرید خودش قرار داده که یکی از آنها شایان مصلح بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت است.

 

این بازیکن در خصوص آخرین وضعیت مذاکراتش با باشگاه پرسپولیس به سؤالات پاسخ داد که در ادامه می خوانید:

 

* آیا قرار است به پرسپولیس بروی؟

- فعلا چیزی در این زمینه مشخص نیست. این موضوع بستگی به مذاکرات دو باشگاه پرسپولیس و سپیدرود دارد و من هم همه چیز را به سرمربی تیم سپرده‌ام.

 

* از باشگاه پرسپولیس هم با تو صحبت کرده‌اند؟

- من یک هفته پیش با برانکو صحبت کردم. محمد انصاری دوست صمیمی من است و برای دیدن او به هتل المپیک رفته بودم. آنجا به‌صورت اتفاقی برانکو را دیدم و او به من گفت که دنبال جذب تو هستیم. برانکو حتی به این موضوع اشاره کرد که نمی‌دانست من با انصاری دوست هستم. او گفت که ما دوست داریم در نیم فصل دوم در کنار پرسپولیس باشی. بعد از آن حرف‌ها دیگر خبری نشده است.

 

* یعنی تماسی با تو نگرفته‌اند؟

- خیر، در این مدت شایعات و واقعیت‌ها با یکدیگر آمیخته شده‌اند و من خبر دقیقی ندارم که این موضوع به کجا رسیده است. همه چیز را به آقای نظرمحمدی سپرده‌ام و او صلاح من را به‌عنوان یک بزرگتر بهتر می‌داند. به هر حال من در سپیدرود رشد کردم.

 

* خودت دوست داری به پرسپولیس بروی؟

- به‌طور حتم هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد. اینطور نیست که چون پرسپولیس پیشنهاد داده است چشمم را به روی همه چیز ببندم. هر بازیکنی دوست دارد در تیم‌های بزرگ بازی کند و امیدوارم اتفاقی که خیر است رخ بدهد.

 

* فکر می‌کنی نظرمحمدی با رفتن تو به پرسپولیس موافقت کند؟

- او دوست دارد من پیشرفت کنم، ولی بحث منافع باشگاه هم مهم است. من برای رفتن به پرسپولیس تابع تصمیم نظرمحمدی و باشگاه هستم. اگر هم قرار شد بمانم با تمام وجود برای سپیدرود بازی خواهم کرد.

 

* تو سابقه بازی در پایه‌های استقلال را داری و ظاهرا قبلا در بعضی از مصاحبه‌ها گفته بودی که استقلالی هستی؟

- من در تیم‌های پایه استقلال بازی کردم، ولی الان در تیم دیگری هستم و ممکن است در آینده باز هم به تیم دیگری بروم. مهم این است در هر تیمی که هستم برای موفقیت آن تیم تلاش کنم. محمد انصاری هم حتی در بزرگسالان استقلال هم بود، ‌اما به پرسپولیس آمد. خسرو حیدری هم در تیم‌های پایه پرسپولیس بازی می‌کرد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری