اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۶۴۱۸

بخـتیار قـربانی رحـمتی شد؟

«رفاقت تاوان دارد» این جمله شاید برای خیلی‌ها یک کلیشه باشد،‌ شاید هم برای خیلی‌ها مرام و مسلکی برای زندگی باشد، اما برای بختیار رحمانی واقعیت این روزهای زندگی‌اش است...
۰۴:۰۵ - ۱۰ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| «رفاقت تاوان دارد» این جمله شاید برای خیلی‌ها یک کلیشه باشد،‌ شاید هم برای خیلی‌ها مرام و مسلکی برای زندگی باشد، اما برای بختیار رحمانی واقعیت این روزهای زندگی‌اش است. بختیار رحمانی در حالی میان رفتن و ماندن در استقلال قرار گرفته که خیلی‌ها او را شایسته اخراج از استقلال نمی‌دانند و اعتقاد دارند باید به بختیار فرصت داد تا او خودش را با شرایط استقلال وفق بدهد، این کمترین کاری است که منصوریان می‌تواند در قبال بازیکنی که سنگینی شماره ۷، روی دوشش است انجام دهد.

دوباره پای رحمتی وسط است
درباره بختیار حرف‌های ضدونقیض زیادی گفته می‌شود. کاپیتان اسبق فولاد، همان سالی که جام قهرمانی لیگ را بالای سرش برد وعده داد که به‌زودی استقلالی‌ می‌شود اما یک مصدومیت طولانی‌مدت و کارت پایان خدمت جعلی، وصل بختیار و تیم مورد علاقه‌اش را چند سالی عقب انداخت. بختیار از همان زمانی که در فولاد یکه‌تازی می‌کرد مورد توجه مربیان استقلال بود، هم قلعه‌نویی او را می‌خواست و هم مظلومی،‌ اما بختیار زمان منصوریان استقلالی شد. سوال اصلی این است که آیا بختیار در لیست منصوریان بود؟ پاسخ اما روشن است؛‌ خیر! منصوریان از همان ابتدا مخالف جذب بختیار رحمانی بود و به‌دنبال جذب مبعلی یا رسول نویدکیا بود، اما مهدی رحمتی خیلی قبل‌تر از اینکه منصوریان سرمربی استقلال شود بختیار را آبی‌پوش کرده بود و هر کس دیگری هم سرمربی استقلال می‌شد بختیار به‌عنوان یکی از خریدهایش بود.

منصوریان تصمیم نهایی را می‌گیرد
علیرضا منصوریان درباره رحمتی به جمع‌بندی نهایی رسیده است، اما درباره خریدهای رحمتی مردد است. رحمتی در ابتدای فصل وریا غفوری،‌ بختیار رحمانی و فرشید باقری را آبی‌پوش کرد، در این میان وریا نمایش ضعیفی داشت و حالا چند ماهی است که مصدوم شده، فرشید باقری عملکردی فاجعه‌بار داشته و قطعا در نیم‌فصل از استقلال می‌رود،‌ بختیار هم نمایش خوبی نداشته ولی بازیکنی نیست که منصوریان به‌راحتی بخواهد او را از دست بدهد. اگر بختیار را رحمتی نخریده بود، بدون‌تردید منصوریان به او فرصتی دوباره می‌داد، اما سرمربی آبی‌ها قیامش را علیه رحمتی و دارودسته‌اش آغاز کرده و حالا نمی‌خواهد بعد از انقلابش، از رحمتی اثری در استقلال مانده باشد، اگرچه در این میان دلخوری محمد خرمگاه از بختیار هم بی‌تاثیر نیست.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین