اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۶۰۵۶

مربی آبی‌ها :همه منتظر لغزش ما بودند که اتفاق نیفتاد

مربی چلسی پس از دوازدهمین پیروزی متوالی در جزیره اظهار داشت: جایگاه ما در جدول بسیار خوشحال کننده است اما اگر در انتها به جام ختم نشود اهمیتی نخواهد داشت.
۲۰:۳۷ - ۰۷ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| شب گذشته در چارچوب هفته هجدهم لیگ جزیره چلسی صدرنشین در «استمفوردبریج» میزبان بورنموث قرار گرفت.

کونته که «دیگو کاستا» و «انگولو کانته» را در اختیار نداشت توانست با درخشش «پدرو» و «ازارد» 3 بر صفر پیروز میدان شود.

مربی آبی‌ها پس از کسب رکورد دوازدهمین برد متوالی در لیگ انگلیس اظهار داشت: تنها چیزی که از این رکورد مرا خوشحال می‌کند فاصله 6و7 امتیازی با دیگر رقیبان خواهد بود. جایگاه ما در جدول بسیار خوشحال کننده است اما اگر در انتها به جام ختم نشود اهمیتی نخواهد داشت. من و شاگردانم از این تعداد پیروزی پشت سر هم بسیار مفتخریم و تلاش خواهیم کرد تا آن را تا پایان فصل ادامه دهیم.

آنتونیو کونته در مورد شکست بورنموث در خانه نیز گفت: خیلی از آدم‌ها منتظر این جدال بودند زیرا که ما 2 بازیکن مهم خود را در اختیار نداشتیم. بسیار خرسندم که این اتفاق نیفتاد و ما تا انتها برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

وی ادامه داد: پدرو، ازارد و ویلیان بسیار خوب کار می‌کنند. برای اولین بار بود که ما بدون کانته و کاستا بازی می‌کردیم و تمام هفته به دنبال یک راه‌حل بودیم. من از عملکرد بازیکنانم بسیار خوشحالم.

مربی چلسی در مورد بازیکن جدید خود که تابستان امسال با مبلغ 33 میلیون پوند از مارسی فرانسه به لندن آمد تصریح کرد: میچی بتشوایی یک بازیکن جوان و بسیار خوب است. او در تلاش بوده که خود را با جزیره وفق داده و من مطمئنم که در فرصتی مناسب استعداد و تلاش‌های خود را نشان خواهد داد.

آبی‌های لندن اکنون با 46 امتیاز صدرنشین انگلیس بوده و با تیم دوم(منچسترسیتی) 7 امتیاز فاصله دارند. اگر لیورپول در دیدار امشب خود مقابل استوک پیروز شود این فاصله به 6 امتیاز کاهش خواهد یافت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: کونته چلسی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین