اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۵۹۸
علی‌آقا منصوریان گفت مشکل از من نبوده؛

صادقیان: بالاخره یک روزی به تیم محبوبم برمی گردم

هافبک جدید نفت تهران گفت: «کسی به من کاری نداشته باشد من هم حاشیه نخواهم داشت.»
۱۲:۴۲ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-پیام صادقیان سخت در تلاش است که جواب اعتماد علیرضا منصوریان را بدهد. وی می‌گوید اگر کسی به او کار نداشته باشد و برایش مشکل درست نکند، او به کسی کاری ندارد و بدون حاشیه به فوتبالش ادامه خواهد داد و همان پیام صادقیانی خواهد شد که همه انتظار دارند.

 

اظهارات صادقیان را در ادامه می خوانید:

 

* اوضاع در نفت چطور است؟ خوب پیش می‌رود؟

- خدا را شکر اوضاع خیلی خوب است. الان در حال بدنسازی هستیم و خود من نسبت به قبل خیلی آماده شده‌ام و مطمئنا با آمادگی کامل در لیگ حضور پیدا می‌کنم و شما یک پیام جدید را خواهید دید.

 

* پس اوضاع مثل اینکه خیلی بر وفق مراد است؟

- چرا که نباشد. این‌جا آرامش دارم و بدون هیچ‌گونه حاشیه دارم تمرین می‌کنم و کسی هم نیست که مزاحم من شود و برایم حاشیه درست کند. بنابراین همه چیز خوب است.

 

* پس با این اوصاف باید یک پیام متفاوت با سال قبل و آماده را در فصل جدید ببینیم.

- بله حتما همین‌طور است. شما یک پیام متفاوت با سال قبل خواهید دید.

 

* منصوریان از تو خیلی حمایت می‌کند.

- علی‌آقا سه سال در تیم امید برای من زحمت کشید و باید بگویم سه‌سال از بهترین سال‌های فوتبالم را پیش ایشان بودم. من در این سه سال با ایشان یک باخت هم نداشتم. حال با تمام این اوصاف او از من به خوبی شناخت داشت و بر اساس آن شناخت من را جذب کرد. یک چیز جالب برای‌تان از قول ایشان بگویم.

 

* یک چیز جالب؟ خب بگو.

- علی‌آقا وقتی که با من برای نفت صحبت می‌کرد گفت مشکل تو نیستی و این حاشیه‌ها که ایجاد شده تقصیر تو نیست. بلکه این مشکل از جای دیگر است.

 

* یعنی برای تو مشکل درست کردند؟

- دقیقا همین‌طور است. متاسفانه برای من مشکل درست کردند.

 

* خب حالا با تمام این اوصاف وظیفه تو برابر منصوریان سنگین‌تر می‌شود.

-* صد در صد همین‌طور است. علی‌آقا به من اعتماد کرده و مطمئن باشید که من هم جواب اعتماد ایشان را به بهترین شکل خواهم داد.

 

* گویا در بازی دوستانه نفت با گسترش برای تو یک حاشیه به وجود آمد یا اینکه یک حاشیه ایجاد شده که تو هم در متن آن بودی.

- حاشیه؟! چه کسی چنین چیزی گفته؟ اصلا چنین چیزی نیست و نبوده است.

 

* اما یک خبرگزاری این خبر را منتشر کرده بود.

- آن خبرگزاری که شما از آن نام بردید اصلا من نمی‌دانم کی هست و چی هست. اصلا معتبر است یا نه؟! آنها جز خراب کردن من کار دیگری بلد نیستند. من تاکنون با آنها نه مصاحبه کرده‌ام و نه حرف زده‌ام و هر چه در مورد من می‌نویسند دروغ است. اصلا خبرنگار آنها این‌‌جا بوده و دیده؟! اصلا از کجا آمده بوده که کسی او را ندیده؟! متاسفانه آنها فقط حاشیه‌پردازی می‌کنند.

 

* گویا سرپرست تیم از تو حمایت کرده و او هم خبر را تکذیب کرده است.

- آقای ایرانیان سرپرست تیم نسبت به من لطف دارد. ایشان حقیقت را گفته‌اند.

 

* چرا باید برای تو حاشیه درست کنند؟

- نمی‌دانم. باور کنید اگر کسی با من کاری نداشته باشد من در آرامش کار خودم را می‌کنم. این‌جا در نفت جو صمیمی وجود دارد و کسی با کسی کار ندارد و من هم با همه بچه‌ها دوست هستم و مشکلی ندارم. اگر هم می‌بینید سرپرست تیم یا سرمربی از من حمایت می‌کنند بر اساس حقایق است و رفتار من را می‌بینند. من در نفت با همه دوست هستم و هیچ بحث و حاشیه‌ای با کسی ندارم.

 

* ایمان مبعلی طی چند وقت گذشته خیلی از تو تعریف کرده.

- آقا ایمان لطف دارند. من افتخار می‌کنم کنار ایشان و تیم نفت هستم و می توانم با آنها بازی کنم. به‌شخصه خودم دوست داشتم در این فصل کنار بازیکنانی بزرگ مثل سیدجلال، ایمان مبعلی، وحید امیری، علی‌آقا عزتی و... بازی کنم و بتوانم مکمل خوبی برای آنها در تیم نفت باشم. امیدوارم جواب محبت و اعتماد و دوستی آنها را با بازی‌های خوب بدهم.

 

* هفته اول باید به تبریز بروید. بازی با تراکتور را چطور می‌بینی؟ البته با توجه به حوادثی که در بازی فصل گذشته رخ داد.

- این بازی شرایط خاص خودش را دارد و یک فینال زودهنگام است. بازی در تبریز راحت نیست ولی امیدوارم که ما با دست پر به تهران برگردیم. هواداران تبریزی هم از بهترین هواداران دنیا هستند و آن موضوع ربطی به آنها نداشت و مطمئنا برای ما مشکل درست نخواهند کرد.

 

* آیا به بازی تراکتور می‌رسی؟

- من شرایط بدنی‌ام الان خیلی خوب است. اگر کادر فنی صلاح بداند می‌توانم بازی کنم و اگر به بازی گرفته شوم، مطمئن باشید بهترین بازی‌ها را برای نفت انجام می‌دهم.

 

* ناراحت نیستی که امسال در پرسپولیس بازی نمی‌کنی؟

- اصلا نمی‌خواهم در مورد پرسپولیس حرف بزنم. من همه حرف‌ها را در مورد پرسپولیس زده‌ام. من پرسپولیس را خیلی دوست دارم و یک روزی بالاخره به تیم محبوبم برمی‌گردم. الان تمام فکر و ذکرم به موفقیت با نفت است.

 

* از دست برانکو ناراحت نیستی؟

- من نمی‌خواهم در مورد پرسپولیس و ایشان حرف بزنم. باز هم تاکید می‌کنم که داستان من و پرسپولیس تمام شده و همه حر‌ف‌ها را قبلا زده‌ام. در ثانی من از دست کسی ناراحت نیستم و به علایق آدم‌ها احترام می‌گذارم. من می‌‌خواهم بدون حاشیه و در آرامش در نفت کار کنم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: نفت صادقیان
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین