اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۵۸۵
پرسپولیس می‌تواند مدعی قهرمانی باشد

آقایی: برانکو در پرسپولیس نیاز به مشاوران قوی دارد

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد، سرمربی این تیم نیازمند بهره‌گیری از کمک‌های فکری مشاوران قوی است.
۱۲:۱۲ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-عباس آقایی شرایط تیم گسترش فولاد تبریز را مطلوب خواند و گفت: ما امسال تیم فوق‌العاده‌ای خواهیم داشت. جوان‌های خوبی به تیم اضافه شده‌اند و چند بازیکن باتجربه هم جذب کرده‌ایم. ما سعی کرده‌ایم بدون حاشیه باشیم و خیلی آرام خودمان را آماده کنیم. امیدوارم که امسال بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و تیمی قوی‌تر از فصل گذشته داشته باشیم.

وی در مورد انتخابش به عنوان مربی امیدهای گسترش فولاد اظهار داشت: من جدا از اینکه در تیم بزرگسالان فعالیت می‌کنم، قرار شد سرمربی تیم امیدهای گسترش فولاد بوده و به تیم‌های پایه هم نظارت داشته باشم. باشگاه در سال‌های گذشته نتوانست از تیم‌های پایه به تیم بزرگسالان بازیکن تزریق کند و ما امیدواریم که بتوانیم با پرورش استعدادها، به تیم بزرگسالان هم کمک کنیم.

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت این تیم و شانس قهرمانی سرخپوشان خاطرنشان کرد:‌ پرسپولیس امسال سعی کرد که به دور از حاشیه تمریناتش را برگزار کند و اردوی خوبی را هم در اردوی پرسپولیس پشت سر گذاشت. این درست است که برخی معتقدند پرسپولیس ستاره جذب نکرده، اما در فوتبال فقط ستاره‌ها تعیین‌کننده نیستند. پرسپولیس چند بازیکن خوب گرفته که می‌توان به کامیابی‌نیا و رضاییان اشاره کرد.

آقایی در پایان تصریح کرد:‌ برانکو تجربه خوبی در فوتبال ایران دارد و تیم او می‌تواند مدعی قهرمانی باشد. البته برانکو در پرسپولیس نیاز به مشاوران قوی هم دارد. امیدوارم پرسپولیس که تیم محبوب من است، در این فصل موفق شود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین