اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۵۸۰۸

آخرین وضعیت مصدومیت بنگر و آقایی

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی که دیروز برای دقایق کوتاهی مقابل نفت تهران به میدان رفت مصدومیتش بعد از مدت‌ها به پایان رسید.
۱۲:۵۱ - ۰۶ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| تراکتورسازی و نفت تهران رو گذشته در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی دو بر صفر تراکتورسازی به پایان رسید.

در این بازی یکی از نکات قابل توجه حضور چند دقیقه‌ای محسن بنگر در میدان بود. این بازیکن در فصل جاری با مصدومیت از ناحیه کمر بود و اکثر مسابقات را به دلیل این مشکل از دست داد.

او بعد از هفته‌ها دوری از میادین دیروز توانست در چند دقیقه پایانی به میدان برود تا کم کم آماده حضور در دقایق بیشتری از بازی شود.

رمضان نوری‌زاده پزشک تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد وضعیت محسن بنگر، گفت: خوشبختانه مشکل بنگر حل شده است. او دیروز هر چند دقایق کمی در میدان حاضر شد اما همین مسئله هم بسیار خوب بود و نشان می‌دهد که دوران مصدومیت او به پایان رسیده و در نیم فصل دوم شرایط بهتری برای بازی خواهد داشت.

وی در مورد وضعیت سعید آقایی، تصریح کرد: قرار است امروز آقایی در کنار تیم حاضر شود تا وضعیت او را بررسی کنیم. فعلا نمی‌توانیم نظر دقیقی در مورد وضعیت این بازیکن بدهیم چرا که این مسئله نیاز به بررسی مجدد دارد. خوشبختانه به غیر از آقایی مصدوم دیگری نداریم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین