اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۵۷۲۴

حمدی‌نژاد: اختلاف ما با تراکتورسازی ۲ گل نبود

مدافع تیم نفت تهران گفت: اختلاف ما با تراکتورسازی ۲ گل نبود و روی اتفاقات فوتبالی بازنده شدیم.
۱۹:۴۷ - ۰۵ دی ۱۳۹۵
وانانیوز|  وحید حمدی‌نژاد درباره شکست نفت مقابل تراکتورسازی گفت: به نظر من بازی امروز بازی اتفاقات بود. ما در نیمه دوم خیلی بهتر بازی کردیم و از نیمه اول بهتر بودیم اما در نیمه دوم اتفاقات فوتبالی باعث شد که بازنده باشیم وگرنه تیم ما ضعیف‌تر از تراکتورسازی نبود که بخواهیم بگوییم 2 گل اختلاف ما بوده است.

وی ادامه داد: ما بازی پایاپایی را انجام دادیم و شاید بتوانم بگویم در نیمه دوم در برخی از دقایق ما بهتر از آنها بودیم اما فکر می‌کنم شانس امروز یار ما نبود چون شوت ارسلان مطهری یا گلی که زدیم و آفساید گرفته شد و یا حتی پنالتی قاضی اگر گل می‌شد شرایط فرق می‌کرد. به نظرم بازی امروز بازی شانس‌ها بود و تراکتور توانست از شانس خود استفاده کند و برنده شود.

حمدی‌نژاد درباره اینکه نیم‌فصل اول را برای نفت چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: به نظرم بچه‌های ما تا اینجای لیگ شاهکار کردند. ما مشکلات زیادی داریم و کمبودهایمان کم نیست اما هرچه جلوتر آمدیم مشکلات کمتر شد. بچه‌های ما هم با تمرکز بیشتری به مسابقات آمدند. از طرفی ما امیدوار هستیم تا بتوانیم در جام حذفی در اصفهان موفق باشیم.

بازیکن نفت در مورد اینکه در بازی با سپاهان در جام حذفی خیلی از بازیکنان نفت غایب هستند، ادامه داد: قبول دارم اما برای ما فرق ندارد چون داشته‌های ما همین است، ما باید بتوانیم از این بازی دست پر برگردیم چون این همه راه را نیامدیم تا حذف شویم. ما نمی‌خواهیم از اصفهان دست خالی برگردیم و بازنده باشیم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین