اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۵۵۸۶

پیغام مهم رحمـتی برای فرهـاد و نکـونام

گزارش‌ها حاکی از آن است که بین مهدی رحمتی و علیرضا منصوریان مشکلاتی به وجود آمده است...
۰۱:۵۱ - ۰۵ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| گزارش‌ها حاکی از آن است که بین مهدی رحمتی و علیرضا منصوریان مشکلاتی به وجود آمده است. این موضوع در روزهای بعد از شکست استقلال برابر نفت تهران، به طور وسیع در خبرگزاری‌های رسمی بازتاب یافته است. از قرار معلوم رحمتی حتی حاضر نشده بین دو نیمه مسابقه اخیر در رختکن حضور بیابد و به حرف‌های منصوریان گوش کند! در همین راستا شایعه شده در بازی استقلال با سپاهان، حسین حسینی درون دروازه آبی‌ها قرار خواهد گرفت تا اختلاف‌ها کاملا علنی شود. به نظر می‌رسد قرار نیست مشکلات رحمتی با سرمربیان استقلال به این راحتی‌ها به پایان برسد.

از قلعه و مظلومی تا منصوریان
مهدی رحمتی با دو سرمربی پیشین آبی‌ها مشکلات زیادی پیدا کرد. دیگر نیازی به توضیح نیست که رابطه او با امیر قلعه‌نویی در چه سطحی قرار دارد. در بازی فصل گذشته استقلال و تراکتورسازی، طرفین مقابل دیدگان ده‌ها هزار تماشاچی در ورزشگاه آزادی به جان هم افتادند و آن صحنه‌های باورنکردنی را خلق کردند. رحمتی که در دوران قلعه‌نویی مجبور به ترک استقلال شد، پس از بازگشت به این تیم با پرویز مظلومی هم مشکلاتی پیدا کرد. وقتی مظلومی در پایان فصل روبه‌روی عادل فردوسی‌پور نشست و گفت: «همه را حلال می‌کنم غیر از یک بازیکن بزرگ»، تقریبا همه فهمیدند که منظور او چیست! با این همه، اختلاف او با منصوریان به شدت دور از انتظار بود. علیمنصور از لحظه اول حضورش در استقلال به شدت به رحمتی بها داد و از او و خسرو حیدری به عنوان دست‌های چپ و راستش نام برد. گفته می‌شد حتی منصوریان به آنها وعده داده که اگر تا پایان قرارداد سه ساله‌اش در استقلال باقی بماند، کم‌کم این دو بازیکن را به کادرفنی اضافه کند. با این وجود حالا رسانه‌ها از اختلافات این دو نفر خبر می‌دهند تا معلوم شود آقای کاپیتان، هت‌تریکش را در درگیری با سرمربیان استقلال کامل کرده!

پیغامی برای مجیدی و نکونام
از گزینه‌های خارجی که بگذریم، خیلی‌ها حدس می‌زنند دیر یا زود نوبت فرهاد مجیدی و جواد نکونام برسد که به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال بنشینند. اتفاقات این سال‌ها اما به وضوح روشن می‌کند هر کدام از این دو نفر و یا حتی گزینه‌های ایرانی مشابه برای حضور موفق در استقلال باید فوت و فن کنار آمدن با رحمتی را بلد باشند؛ گلری که روی سکوها محبوب است و فعلا دو سال‌ونیم دیگر هم از قراردادش باقی مانده! دست‌کم در مورد نکونام که می‌توانیم مطمئن باشیم رابطه خوبی با رحمتی ندارد، اما مجیدی... زمان همه چیز را روشن می‌کند!
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
کریمیان
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
اینجوری که تیم استقلال بایدبه تیم رحمتی نغییرنام بده ویکتنه بایددرزمین حضورپیداکنه امیدوارم رحمتی به خودش بیادوخودشودرست کنه آخه نمیشه که همه بزرگان تیم بدباشندورحمتی مبری ازهربدی..
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین