اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۵۵۵۸

کونته‌: فعالیت حین کریسمس، اولین تجربه مربیگری‌ام است

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال چلسی فعالیت حین کریسمس را تجربه‌ای جدید در زندگی ورزشی‌اش خواند.
۲۳:۴۰ - ۰۴ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| آنتونیو کونته که اکنون هدایت تیم چلسی را با اقتدار در صدر رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برعهده دارد، تا تابستان سال جاری سکان هدایت آتزوری(تیم ملی ایتالیا) را برعهده داشت.

در مسابقات یورو 2016 او مسئول فنی لاجوردی‌پوشان کشورش بود و بعد از باخت مقابل آلمان‌ها در این مسابقات و حذف از یورو، او برای اولین بار در زندگی ورزشی خود تجربه مربیگری در انگلیس را کسب کرد.

همان جایی که برخلاف لیگ‌های ممتاز دیگر قاره سبز، در ایام جشن‌های آغاز سال نو و حتی روز عید و کریسمس، مسابقات باشگاهی ادامه دارد و میان دور رفت و برگشت بازی‌ها، وقفه‌ای ایجاد نمی‌شود.

در این مورد کونته اظهار داشت:این کریسمس برای من و خانواده اولین تجربه سال نو در انگلیس است. فکر می‌کنم و امیدوارم تجربه فوق‌العاده‌ای نیز باشد.

وی افزود:خیلی سخت است که بگویم این تجربه مثبت است یا منفی که حین کریسمس، بازی دارم. اما می‌توانم بگویم برای من، اولین تجربه است. از این رو خیلی خوشحالم که می‌توانم چنین تجربه‌ای به دست آورم. تا قبل از این همیشه در ایتالیا حضور داشتم و بارها چیزهای در مورد فعالیت حین کریسمس در انگلیس شنیدم. اما حالا خود می‌توانم چنین تجربه‌ای به دست آورم.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: کونته چلسی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین