اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۵۴۷۹

معلوم نیست در استقلال می‌مانم یا نه

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: معلوم نیست که در این تیم می‌مانم یا نه. این بستگی به شرایط خودم دارد باید فکرهایم را کنم و تا 10 روز دیگر شرایطم در این مورد مشخص می‌شود.
۱۴:۴۹ - ۰۴ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| رحیم زهیوی در گفت‌وگویی، در مورد پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل صبای قم گفت: بازی خیلی سختی بود که خدا را شکر توانستیم هر 3 امتیاز را بگیریم. می‌توانستیم 4-5 گل بیشتر بزنیم. همان یک گل هم سه امتیاز را برایمان ارمغان آورد و از این بابت خوشحالیم.

وی در مورد مشکلاتی که تیمش در نیم فصل اول داشت، عنوان کرد: تیم ما با سال قبل تفاوتی ندارد اما از لحاظ روانی بازیکنان به هم ریخته‌اند. مربی نمی‌تواند کارش را درست انجام دهد او درگیر مشکلات مالی است و خودش را برای تیم فدا می‌کند. بازیکنان از لحاظ روحی روانی شرایط خوبی نداشته باشند نمی‌توانیم نتایج خوبی بگیریم. امیدوارم در نیم فصل دوم با شرایط خوبی که استاندار و مسئولان محترم قول دادند وضعیت ما بهبود پیدا کند. اگر قول‌ها عملی شود من این قول را می‌دهم که ما بار دیگر به جمع 5 تیم اول راه پیدا کنیم.

مهاجم استقلال خوزستان در مورد اینکه چقدر امیدوار است تا مشکلات مالی تیمش حل شود، اظهار داشت: هر هفته یک نفر به ما قول می‌دهد نمی‌دانم آیا اینبار مشکلات حل می شود یا اینکه حرف هایی که مطرح شده فقط برای دادن روحیه به تیم بوده است. ما هم خانواده داریم و با مشکلات خانوادگی روبرو هستیم. اکثر بازیکنان ما به شرایط ایده‌آل نرسیدند که من هم یکی از آنها هستم. مگر ما چند سال فوتبال بازی می کنیم؟ اگر توجهی به ما نکنند مطمئن باشید که اکثر نفرات از تیم می‌روند.

وی در مورد اینکه آیا با در دست داشتن متمم جدایی قصد رفتن از استقلال خوزستان را دارد و اینکه چقدر منتظر حل مشکلات مالی می‌ماند، اظهار داشت: معلوم نیست که در این تیم می‌مانم یا نه. این بستگی به شرایط خودم دارد باید فکرهایم را بکنم و تا 10 روز دیگر شرایطم در این مورد مشخص می‌شود.

زهیوی در مورد اینکه گفته می‌شود با چند پیشنهاد روبرو شده است، گفت: صد در صد همینطور است. البته دوست دارم در استقلال خوزستان بمانم اما این مسئله بستگی به این موضوع دارد که شرایط بهبود پیدا کند. فقط متعلق به خودم نیستم. ما هم خانواده داریم و باید شرایط آنها را در نظر بگیرم. اگر توجهی به ما نشود مطمئن باشید از این تیم می‌روم.

مهاجم استقلال خوزستان در مورد قرعه تیمش در لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: اکثر تیم‌های خوب و قوی آسیا در لیگ قهرمانان حاضر می‌شوند تیمی که سال قبل قهرمان شده شرایط خوبی داشته است. لخویا صدرنشین لیگ قطر است و الجزیره هم شرایط خوبی در لیگ امارات دارد. ما هم بازیکنان بسیار خوب و جویای نامی داریم که این انگیزه در آنها وجود دارد که با ارائه عملکرد خوب به تیم ملی دعوت شوند و یا اینکه به تیم‌های حوزه خلیج فارس بروند. خودم هم در این بین از انگیزه بالایی برخوردار هستم. امیدوارم مشکلات حل شود تا بتوانیم با قدرت در مسابقات حاضر شویم.

وی در پایان گفت: از همه هوادارانی که تیم را در این مدت مورد حمایت قرار دادند تشکر می‌کنم. جا دارد از کادرفنی تیم خیلی تشکر کنم. احتیاجی به این تشکر ندارم چرا که ممکن است از تیم جدا شوم اما واقعا کادرفنی تلاش می‌کند چرا که آنها حتی پاداش خود را دریافت نمی‌کنند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین