اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۵۴۲۶

منصوریان قطعاً باید بماند/ مشکل اصلی استقلال دفاع است

پیشکسوت استقلال می‌گوید: باید به منصوریان اجازه و زمان داد و کمک کرد و چوب لای چرخ این مربی نگذاشت و اگر تیم نیاز به کمک دارد یک کمک اساسی به این تیم انجام داد.
۰۹:۲۲ - ۰۴ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| استقلال پس از حذف از جام حذفی در شرایط سختی قرار گرفته و هر روز نام یک مربی برای جانشینی علیرضا منصوریان رو می شود و هواداران آبی حسابی نگران آینده تیم محبوبشان در ادامه لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا هستند.

درخصوص مشکلات استقلال و اینکه آیا در این مقطع کنار گذاشتن منصوریان راه حل خوبی است یا نه با علی جباری یکی از پیشکسوتان این تیم همکلام شدیم و نظرات وی را جویا شدیم. گفتگویی با جباری را در زیر بخوانید:
 
جباری: خیال منصوریان را با یک کمک مربی خوب راحت کنند
پیشکسوت استقلال در این باره که آیا برکناری کادر فنی استقلال بعد از حذف از جام حذفی راه چاره حل مشکلات استقلال است اظهار داشت:« در حال حاضر یکی از مهمترین موضوعات این است که باید به این تیم روحیه داده شود و نباید این کادر فنی را با مشکلات تازه تری مواجه کرد. این قضایا اتفاق افتاده و باید این مسایل را به نوعی جمع کرد. اگر الان بخواهند نفر بیاورند و نفر ببرند، ممکن است در دراز مدت جواب بدهد اما نه در کوتاه مدت. الان باید به این تیم روحیه داد و کادر فنی را تقویت کرد. این در مقطع فعلی بهتر است ولی در دراز مدت اگر خواستند یک مربی خارجی به این کادر اضافه کنند بسیار فکر خوبی است تا خیال منصوریان هم راحت شود ولی در حال حاضر باید به این تیم روحیه بدهند».

*بار روانی کمر استقلال را شکست
ستاره اسبق استقلال در ارتباط با اینکه آیا منصوریان مقصر این شکست و حذف است یا نه ادامه داد:« نه چنین چیزی نیست. منصوریان یک مربی جوان و باعلاقه است که نیاز دارد به او کمک بشود. منصوریان از همین خانواده استقلال است و باید حمایتش بکنند. اگر در این مقطع چوب لای چرخ این کادر فنی بگذاریم فایده ای نخواهیم دید. باید با همدلی و روحیه دادن آنها را آماده ادامه راه کرد و اگر خواستند یک مربی خارجی بیاورند کنار منصوریان باشد تأثیرگذارتر است تا اینکه کلا یک مربی جدید را بیاورند. منصوریان چندان مقصر نیست. استقلال تیم بزرگی است و بار روانی و فشاری که روی این تیم است در حال شکستن کمر این تیم است».

*مشکل استقلال در دفاع است
جباری در تحلیل نقطه ضعف استقلال به مشرق گفت:« تیم نیاز دارد که مشکل دفاعی اش را بررسی کند. این تیم در دفاع از ابتدای فصل هم این مشکلات را داشت. این مشکل استقلال می تواند با جذب یک مهره کارآمد برطرف شود یا اگر هم شرایطی برای اضافه شدن یار نبود با تمریناتی که می توانند انجام بدهند و راهنمایی های کادر فنی این ضعف را برطرف سازند. ما دو گل را روی اشتباه فردی دفاع مان خوردیم. اگر دفاع باهوش عمل کند نباید دوتا گل شبیه هم را بخورد. ما در بازی های قبل هم به این نکته رسیدیم که حریف از روی کرنرها به راحتی به گل می رسید و در بازی با نفت تهران هم از روی کرنر گل خوردیم».

*داور بدترین ضربه را به استقلال زد
جباری دل پری هم از قضاوت اشکان خورشیدی داور بازی با نفت در جام حذفی داشت:« داور ضربه مهلکی به استقلال زد. ضربه اصلی را از داوری خوردیم. آن پنالتی خطا نبود و داور کم تجربگی کرد و با این اشتباه روحیه تیمی مانند استقلال که نیاز دارد تقویت روحی شود را در آن دقیقه که برایش پنالتی گرفت از بین برد. این بچه ها تا خواستند خودشان را پیدا کنند زمان زیادی گذشت. از این رو فکر می کنم ضربه ای که داور به تیم ما زد قابل بخشش نبود. این داور فوق العاده بد قضاوت کرد».

*به خاطر جوانگرایی به منصوریان زمان بدهیم
جباری در پایان جوانی را فاکتور ویژه سرمربی استقلال دانست و تأکید کرد:« انشاالله که این تیم آبی آسمانی همیشه موفق خواهد بود و فقط باید به این مربیان جوان کمک کرد. ما تا چه زمانی می خواهیم در استقلال جوانگرایی نکنیم. باید اجازه و زمان داد و کمک کرد و چوب لای چرخ این مربیان نگذاشت و اگر تیم نیاز به کمک دارد یک کمک اساسی به این تیم انجام داد».
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال جباری
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین