اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۵۲۹۲
سرپرست تیم نفت تهران گفت: «داور بعد از اعلام پنالتی شجاعانه و صحیح، تحت تأثیر فشار کادر فنی و هواداران حریف، تا پایان بازی با استقلالی‌ها دلجویانه رفتار می‌کرد.»
۱۳:۳۵ - ۰۳ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| محسن خلیلی پاسخ علیرضا منصوریان را داد و تأکید کرد استقلال ایده تاکتیکی برای رسیدن به گل در بازی برابر این تیم نداشت.

 

تازه‌ترین حرف‌های خلیلی را می‌خوانید:

 

* آقا محسن، پیروزی خوبی به دست آوردید.

- بله برد شیرینی بود و این پیروزی واقعاً حق تیم خوب نفت بود.

 

* چه برنامه‌ای داشتید که اجازه ندادید استقلال تیکی‌تاکا بازی کند؟

- ما دو، سه بازی اخیر استقلال را به خوبی آنالیز کردیم و فهمیدیم آن‌ها بیشتر روی خلاقیت بازیکن‌هایشان حساب کرده‌اند و آشفتگی این تیم در زمین و هماهنگ نبودن آن‌ها با هم می‌تواند به ما کمک کند. در این بازی هم همین‌طور بود. قدرت تیم ما در نیم‌فصل اول ضربات ایستگاهی و ارسال از جناحین بوده و در فیلم بازی‌های استقلال به این نتیجه رسیدیم که حریف روی همین دو مورد ضعف دارد و در بازی از قدرت اصلی خودمان استفاده کردیم و تمرینات هفته گذشته را هم روی همین موضوع انجام دادیم و خدا را شکر نتیجه هم گرفتیم. تیمی که عقب می‌افتد و جبران می‌کند، نشان از انگیزه و تمرکز آن تیم دارد.

 

* منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی مدعی شد نفت فقط از روی نقطه کرنر می‌توانست به گل برسد.

- به نظر او احترام می‌گذارم. صد در ‌صد هر تیمی نقطه قوتی دارد و روی نقاط ضعف حریف هم کار می‌کند. آن‌ها باید قبل از بازی با ما اگر می‌دانستند نقطه قوت ما چیست، کار می‌کردند و حالا که روی همین ضرباتی که خودشان گفته‌اند، دو گل خورده‌اند یعنی اینکه در طول هفته کار نکرده بودند.

 

* داوری بازی چطور بود؟ علی دایی که شدیداً اعتراض داشت.

- داور هم انسان است و اشتباه می‌کند اما بعد از اعلام پنالتی شجاعانه و صحیح که کارشناسان آن را تأیید کرده‌اند، فشار کادر فنی و هواداران حریف او را تحت تأثیر قرار داد و تا پایان بازی با استقلالی‌ها دلجویانه رفتار می‌کرد. کارت‌های عجولانه‌ای که داد هم به همین دلیل بود به خصوص کارتی که به امیرارسلان مطهری نشان داد که نتیجه اعتراض نیمکت استقلال بود. علی آقا هم از همین موضوع ناراحت بود و اعتراض داشت. داور نباید اسیر حاشیه‌سازی نیمکت حریف می‌شد ولی در مجموع قضاوت آقای خورشیدی کم‌اشتباه بود.

 

* درگیری خود شما با داور چهارم چه بود؟

- بعد از سوت پایان بازی دانشگر که سال‌ها با برزای رفیق و هم‌خانه بودند، داشت با دوست خود شوخی و خوشحالی می‌کرد. من کنار داور چهارم ایستاده بودم که از طریق گوشی‌‌اش به داور گفت بازیکن شماره ۴ نفت را اخراج کن. ظاهراً او فکر کرده آن‌ها با هم درگیری فیزیکی داشته‌اند که البته خود برزای به داور گفت موضوع خاصی نبوده و آن‌ها با هم شوخی دارند. من هم نزد داور رفتم تا به او همین موضوع را بگویم که داور چهارم با لحن بدی سمت من آمد و دستش را هم طوری بالا آورد که مجبور شدم برخلاف همیشه که به داوران احترام می‌گذارم، به او بگویم حق ندارد با این لحن با من صحبت کند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین