اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۵۱۵
حاج محمدی؛

خوشحالم که در کنار دروازه بانی ارزنده با نام رحمتی حضور دارم

مدافع استقلال گفت: «درست است که نفرات جذب‌شده سابقه حضور در تیم‌های بزرگ را نداشتند اما به هر حال همه ما در تیم‌های خود بازیکنان تاثیرگذاری بودیم.»
۱۴:۴۳ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز- یکی از بازیکنان خوب فصل‌گذشته لیگ‌برتر فوتبال، امین حاج‌محمدی بود، مدافعی که در ترکیب نفت‌تهران درخشش داشت.

 

او پس از اتمام قراردادش با نفت و سرمربیگری پرویز مظلومی در استقلال،‌ به نخستین خرید آبی‌پوشان تبدیل شد و حالا امیدوار است بتواند در ترکیب تیم جدیدش به موفقیت‌های خود ادامه دهد.

 

اظهارات حاج‌محمدی را در ادامه می‌خوانید:

 

* با جو استقلال خو گرفته‌‌ای؟

- واقعیت این است تا قبل از این‌که به استقلال بیایم، تصور نمی‌کردم جو این تیم خوب باشد ولی اکنون همه‌چیز خوب است. در تیم ‌ما رفاقت موج می‌زند و همه به یکدیگر احترام می‌گذارند. من هم از این وضع راضی‌ام و ان‌شاءالله بتوانیم روزهای خوبی را برای استقلال رقم بزنیم.

 

* حتما می‌دانی که در پست دفاع وسط جایگزین امیرحسین صادقی شده‌ای که سال‌ها در استقلال حضور داشت...

- روزی که من به استقلال آمدم، صادقی هنوز از استقلال جدا نشده بود و الان واقعا از رفتن او ناراحتم. او سابقه حضور در دو جام‌جهانی را دارد و همین امر بزرگی‌اش را اثبات می‌کند. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم، هر چند که تأکید می‌کنم دوست داشتم در کنار او بازی می‌کردم و از تجربیاتش درس می‌گرفتم. قطعا از این به‌بعد هم به صورت تلفنی از نظراتش استفاده می‌کنم.

 

* خیلی‌ها اعتقاد دارند تیم کنونی استقلال و به‌ویژه بازیکنان جدید تجربه بالایی ندارند و این مسأله دردسرساز می‌شود. این مسأله را قبول داری؟

- نباید اینطور قضاوت کرد. درست است که نفرات جذب‌شده سابقه حضور در تیم‌های بزرگ را نداشتند اما به هر حال همه ما در تیم‌های خود بازیکنان تاثیرگذاری بودیم. روزبه چشمی و جابرانصاری که ملی‌پوش هستند و فکر می‌کنم این حرف‌ها درست نیست. قطعا با شروع مسابقات این دیدگاه‌ها را از بین می‌بریم.

 

* فکر نمی‌کنی استقلال در دفاع با کمبود بازیکن مواجه است؟

- درباره این مساله، سرمربی تیم باید اظهارنظر کند و من به‌عنوان بازیکن فقط وظیفه‌ام تمرین کردن است ولی بعید می‌دانم مشکلی از این بابت داشته باشیم. حنیف عمران‌زاده که جزو بهترین‌ها است، محمدرضا خرسندنیا و مگویان هم هستند که مهره‌های تاثیرگذاری به حساب می‌آیند. امیدوارم بتوانیم خط دفاعی قدرتمندی را بسازیم. این را هم بگویم که وقتی مدافعان یک تیم می‌دانند سید مهدی رحمتی پشتشان قرار دارد، با آسودگی خیال راحت‌تری بازی می‌کنند. رحمتی واقعا خودش یک تیم است و خوشحالم که در کنار این دروازه‌بان ارزنده حضور دارم.

 

* استقلال امسال قهرمان می‌شود؟

- واقعا کار دشواری داریم. تیم‌های زیادی در لیگ پانزدهم هستند که ادعای قهرمانی دارند. بی‌تردید لیگ زیبایی را شاهد خواهیم بود. ما هم تلاش می‌کنیم تا به هدفی که داریم برسیم. قطعا هواداران استقلال بعد از دو فصل ناکامی از تیم خود جام می‌خواهند و امیدوارم بتوانیم این خواسته را برآورده کنیم.

 

* حرف خاصی باقی‌نمانده است؟

- می‌خواهم از علیرضا منصوریان تشکر کنم. او برای من زحمات زیادی کشیده و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. آرزو می‌کنم نفت به‌عنوان نماینده ایران بتواند به فینال آسیا برسد و مردم کشورمان را خوشحال کند.

 

* هنوز با منصوریان در ارتباطی؟

- بله، رابطه من با هیچ‌کدام از مربیان قبلی‌ام قطع نشده و همیشه از رهنمودهایشان استفاده می‌کنم

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین