اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۵۱۰۹
علی دایی روز گذشته موفق شد در یک دیدار دراماتیک که حواشی زیادی هم در پی داشت در نهایت با پیروزی از زمین مسابقه خارج شود.
۲۱:۱۱ - ۰۱ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| روز گذشته تیم نفت تهران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی میزبان استقلال تهران بود و در شرایطی که بازی را با گل دقایق ابتدایی قاضی از روی نقطه پنالتی به سود خود دنبال می کرد، در دقیقه 70 گل خورد تا تکلیف برنده بازی در وقت های اضافی مشخص شود.

 

در وقت های اضافی این تیم استقلال تهران بود که موفق شد با گلزنی بهنام برزای از حریف خود پیش بیافتد، اما در ادامه و در عرض چند دقیقه ورق برای بازیکنان نفت تهران برگشت خورد و این تیم موفق شد با ارسال های دقیق ایمان مبعلی و ضربات تمام کننده آل کثیر و قاضی به جمع 4 تیم نیمه نهایی راه یابد.

 

تمام اتفاقات دیدار روز گذشته از قبیل به ثمر رساندن 2 گل در فاصله چند دقیقه، فحاشی هایی که به علی دایی از سوی هواداران استقلالی شده بود و هم‌چنین تکرار خاطره حضور با پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی که در نهایت به دو قهرمانی پیاپی همراه با سرخپوشان منجر شده بود،  باعث این خوشحالی از ته قلب آقای گل جهان شد؛ رفتاری که همیشه از او بعد از گلها می بینیم . شکر خدا و فریادهایی که یادگار دوران بازی اوست .  

 

دایی  همچنان تشنه ی نبرد و پیروزی و موفقیت است. علی همچنان می پردو دستی به سوی آسمان دراز میکند و شادی اش را انحصاری با خدای خود  جشن میگیرد و شوقِ شورمندانه ی جوانی را در وجودِ خودش جوش و خروش و جانی دوباره می دهد. این ذاتِ علی است که از درون او می جوشد. مرد قصّه های زندگی مان که او را سینوسی ستایش میکنیم، چرا که روزهایی می رسد که از غرور او خسته می شویم و لحظه هایی دیگر با این خصلت ذاتی علی انگیزه می گیریم.

 

انرژی دایی  و پشتکارش تمام ناشدنی است و او بی اعتنا به کارنامه نه چندان درخشان عرصه مربیگری اش ،درسی به همه ی ما می دهدکه لحظه یی دست از تلاش و کوشش بر نداریم و بی اعتنا به موانع سر راهمان باشیم تا به حقیقتِ معنا برسیم.

 

این قصه ی مردی است که از تاکسیرانی اردبیل شروع کرد به مونیخ رسید آقایی کرد و همچنان در زندگی کنونی مان برایمان قصه می گوید. قصه ی نبرد و موفقیت.

 

 

 

 

 

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: دایی نفت تهران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹
استقلالی بدبخت برو درس اخلاق به طرفداران بیشعورتون بده تا به دایی عزیز توهین نکنن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری