اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۵۰۶۵
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: «وزیر باید همین امروز هیات مدیره را منحل کند و افراد جدیدی را در راس باشگاه قرار دهند.»
۱۹:۰۹ - ۰۱ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| حسن روشن درباره بحران این روزهای استقلال اظهار داشت: «جوری شده که اگر ما حرف بزنیم تقصیرات را گردن ما می اندازند. منتهی الان این تیم به یک خانه تکانی نیاز دارد. در درجه اول هیات مدیره مقصر است. این هیات مدیره از فوتبال سر درنمی آورد. رفتند شبانه با منصوریان حرف زدند و او را جای مظلومی آوردند. همین کار را قبلا مقداد نجف نژاد انجام داد و شبانه به خانه قلعه نویی رفت. این جلسات شبانه و کارهای مخفیانه استقلال را به اینجا رسانده است.»

 

وی افزود: «منصوریان در نفت نتیجه گرفت اما داستان نفت و استقلال با هم تفاوت دارند. هوادار حق دارد ناراحت باشد اما به نظر من همین هوادار خواست که منصوریان بیاید و شاید اگر در همان ابتدا مخالفت می کرد دیگر هیات مدیره جرات نمی کرد جلسات شبانه بگذارد و منصوریان را به استقلال بیاورد. سومین مقصر هم خود منصوریان است او اگر می خواهد بماند باید همین امروز افرادی کنار خودش بیاورد تا به او کمک کنند.»

 

روشن بیان داشت: «استقلال کمیته فنی می خواهد کمیته ای که آمد و رفتن مربیان و بازیکنان زیر نظر آن باشد. الان هر مدیری که می آید برای خودش همه کاره می شود. این آقای افتخاری همان فردی است که چند روز قبل اجازه نداد تورنمنت 6 جانبه پیشکسوتان در کمپ مرحوم حجازی برگزار شود. آن وقت راه افتاد و به امجدیه آمد تا عکس بگیرد. آن روز آنقدر من حرف زدم که جمع کرد و رفت. یک عده آمدند و گفتند آقای روشن بیایید و اینجا بنشینید من هم گفتم آنجا جای ما نیست. اصلا کی گفته این آقا بیاید؟ خودش که جرات نمی کرد در صورت من نگاه کند اما بلند شد و رفت.»

 

پیشکسوت استقلال درباره شایعه مذاکره برخی مدیران این باشگاه با فرهاد مجیدی برای سرمربیگری استقلال گفت: «مجیدی هم بیاید ضایع می شود. استقلال دو سال قبل یک مربی بزرگ خارجی می خواست تا امثال مجیدی مثل دورانی که مرحوم پورحیدری کنار رایکوف می نشست کنار او بنشینند و کار یاد بگیرند.»

 

روشن در پاسخ به این سوال که در حال حاضر بهترین تصمیم برای استقلال چیست خاطرنشان کرد: «وزیر باید همین امروز هیات مدیره را منحل کند و افراد جدیدی را در راس باشگاه قرار دهند. این هیات مدیره رفوزه شده است. بعد از آن هم باید حداقل یک میلیارد تومان برای آکادمی باشگاه در نظر بگیرند و افرادی را که امروز در آنجا هستند بیرون کنند. همه ما پشت فردی مثل سیاوش اکبرپور هستیم که آن افشاگری ها را انجام داد. حالا قرار است هفته آینده عادل فردوسی پور در برنامه اش این بحث را باز کند.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین