اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۵۰۰۸
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که علیرضا منصوریان با چهر‌ه‌ای اخمو در محل تمرین تیمش حاضر شد.
۱۳:۱۵ - ۰۱ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم فوتبال استقلال یک روز بعد از شکست مقابل نفت تمرینات خود را در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی در حالی برگزار کرد که ووریا غفوری، محسن کریمی و روزبه چشمی در تمرین امروز حضور نداشتند.

* میثم مجیدی به صورت جداگانه به تمرین پرداخت.

* کاوه رضایی مثل هفته‌های گذشته در تمرین ریکاوری استقلال حضور نداشت و این بازیکن با لباس شخصی در کنار زمین نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان شد.

* علیرضا منصوریان امروز با لباس شخصی در محل تمرین حاضر شد و با چهره‌ای ناراحت و مغموم برای دقایقی با بهتاش فریبا گفت‌وگو کرد. سرمربی استقلال در حین تمرین امروز چند دقیقه‌ای با خسرو حیدری و امید ابراهیمی به گفت‌وگو پرداخت. منصوریان که روز گذشته تمیش را حذف‌شده می‌دید با چهره‌ای اخمو در خصوص تصمیمات و همچنین نتیجه‌ای که استقلال گرفته،‌ با این دو بازیکن به گفت‌وگو پرداخت.

* در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در دو گروه زیرنظر کادر فنی کار تاکتیکی انجام دادند. بازیکنانی که در ترکیب اصلی بازی دیروز حضور داشتند، بعد از 30 دقیقه راهی استخر و سونا شدند. بقیه بازیکنان در دو گروه فوتبال انجام دادند.

* تمرین امروز آبی‌پوشان در حالی به پایان رسید که فضای ناراحت‌کننده در محل تمرین کاملاً مشهود بود و سکوت کامل ورزشگاه آزادی را فرا گرفت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال تمرین
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین