اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۵۰۰۷
پیشکسوت پرسپولیس به انتقاد از قانون سربازی بازیکنان پرداخت و البته درمورد بازیکنان بی کیفیت اوکراینی پرسپولیس هم اظهار نظر کرد.
۱۲:۵۳ - ۰۱ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| حمید استیلی، پیشکسوت پرسپولیس و تیم ملی ایران درباره شرایط سرخ پوشان پایتخت به صحبت پرداخت.

استیلی در مورد وضعیت این روزهای پرسپولیس گفت: پرسپولیس در این هفته های اخیر نتایج خوبی گرفته است. درست است که آنها هفته گذشته مغلوب ذوب آهن شدند اما این فوتبال است و چنین اتفاقاتی پیش می آید. من فکر می کنم که بازیکنان و کادر فنی باید این باخت را فراموش کنند و به آینده فکر کنند. دیدار با سیاه جامگان برای پرسپولیس بسیار مهم است و قهرمانی در نیم فصل می تواند روحیه آنان را افزایش دهد. درست که که برای قهرمانی در نیم فصل هیچ جامی داده نمی شود اما این اتفاق می تواند روحیه تیم و هواداران را بهبود بخشد تا به امید خدا این روند خوب در نیم فصل دوم نیز ادامه پیدا کند.

وی همچنین در مورد جدایی امید عالیشاه و احمد نوراللهی از پرسپولیس گفت: درست که بازیکن ها باید به سربازی بروند اما قانون فعلی بسیار قانون بدی است. بازیکنان سال ها در یک باشگاه زحمت می کشند اما باید به تیم رقیب بروند. شما وضعیت تراکتور سازی را ببینید، آنها رقیب سرسخت پرسپولیس هستند اما دو بازیکن پرسپولیس باید از این تیم جدا شوند و به تیم تراکتور سازی بروند. حال اینکه این دو بازیکن مشمول نبودند و خود را مشمول کردند را نمی دانم اما انتقاد من به مدیران فوتبالی است که باید بنشینند و قانون سربازی را بازنگری و قانون بهتری را جایگزین کنند. چون در این زمینه قانون بسیار بد است و در این اتفاق تنها یک باشگاه سود می برد و آن تراکتور است. حتی زمانی که ما ملوان بودیم، بازیکنان خوب برای سرباز شدن به تراکتور می رفتند.

استیلی همچنین در مورد نقل و انتقالات زمستان و تقویت پرسپولیس در نیم فصل گفت: بله،  تیم باید در نیم فصل تقویت شود و من امیدوارم که دو بازیکن اوکراینی را از تیم کنار بگذارند چون همه از کیفیت پایین این دو بازیکن اطلاع دارند و به جای آنها دو بازیکن خارجی خوب خریداری شود، من فکر می کنم که بازیکنان خارجی که به فوتبال ایران می آیند باید یک سر و گردن از دیگران بالاتر و بهتر باشند. پرسپولیس در آسیا باید با تیم هایی بازی کند که از بازیکنان خارجی خوبی استفاده می کنند و پرسپولیس نیز باید با خرید خوب و تقویت نیمکت به مصاف آنها برود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین