اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۴۷۵۸
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید کشوری را انتخاب کنیم که بچه‌ها در آنجا احساس غربت نداشته باشند.
۲۰:۰۸ - ۲۹ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| محمود خوردبین اظهار داشت: تیم ما در هفته پایانی باید برنده شود تا شکست در بازی قبل را جبران کنیم. در بازی قبل حضور نداشتم و هنوز فیلم بازی را هم ندیده ام اما  آنطور که بچه ها می گفتند حق پرسپولیس شکست نبوده و توپ هایمان وارد دروازه آنها نشده است اما با همه این حرفها در هفته پایانی نیم فصل جبران می کنیم و با قهرمانی نیم فصل دل هواداران مان را شاد خواهیم کرد.

 

وی در ادامه درباره نگرانی هواداران پرسپولیس بابت جدایی ستاره های این تیم گفت: هوادار حق دارد نگران تیمش باشد چون با آن زندگی می کند اما من از آنها می خواهم نگران نباشند زیرا باشگاه برنامه خوبی دارد و دو سه بازیکن خیلی خوب جذب خواهند شد.

 

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره جدایی احمد نوراللهی و امید عالیشاه نیز گفت: جزو بهترین های ما از نظر اخلاقی و فنی بودند و مجبور شدند بروند چون باید خدمت شان را انجام می دادند. در این سالها کوچکترین حاشیه ای از این دو نفر ندیدم و دلم هم برای آنها تنگ می شود. از نظر احساسی و قلبی معتقدم جای آنها پر نمی شود ولی از نظر فنی قطعا باشگاه فکرهایی دارد.

 

خوردبین درباره محل میزبانی از تیم الهلال عربستان نیز گفت: باید ببینیم بالاخره آنها کجا را انتخاب می کنند. اگر الهلالی ها امارات را انتخاب کنند ما مسقط را انتخاب می کنیم و اگر آنها عمان را انتخاب کنند ما کشوری دیگر. البته به نظر من مالزی هم خوب است. کلا برای ما این مهم است که کشوری را انتخاب کنیم که ایرانی های زیادی داشته باشد و بچه های احساس غربت نکنند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین