اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۴۷۱۳

جدایی سردار از روستوف قطعی شد

در ادامه گمانه زنی ها در خصوص فروش مهاجم ایرانی روستوف سایت معتبر روسی از تصمیم قطعی سران این باشگاه برای واگذاری ستاره خود خبر داد.
۱۶:۴۴ - ۲۹ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| سایت معتبر sport-express روسیه در گزارشی تحلیلی پیرامون این که کدام ستاره ها لیگ برتر روسیه را در زمستان ترک و راهی باشگاه های معتبر قاره سبز خواهند شد از سردار آزمون به عنوان سومین کاندیدای اصلی نقل و انتقالات زمستانی نام برد و مدعی شد دو باشگاه بنفیکا و دورتموند آلمان در حال حاضر بیشترین شانس را برای خرید سردار دارند.


در گزارش سایت sport-express آمده است:«مهاجم ایرانی روستوف تنها با 21 سال عملکرد درخشانی در ترکیب روستوف به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا در جدال با آتلتیکومادرید و بایرن مونیخ داشت. سردار توانست همان بلایی را سر ژروم بوآتنگ بیاورد که لیونل مسی با این مدافع ملی پوش انجام داده بود . زدن 16 گل در 22 بازی ملی از این مهاجم جوان یک موتور گلزنی ساخت تا او بیشتر از همیشه در دید باشگاه های بزرگ قرار بگیرد. آزمون که درگیر یک پرونده جنجالی با باشگاه روبین کازان هم بود چنان برای روستوف درخشید که توجه باشگاه بنفیکا را به خود جلب کرد تا او را کاندیدای اول خریدهای زمستانی خود معرفی کنند. قرمزهای شهر لیسبون بعد از فروش رناتو سانچز به بایرن همچنین نیکولاس گایتان به آتلتیکومادرید مدت ها دنبال جانشینی مناسب برای آنها بودند و حالا چشم شان سردار آزمون را گرفته تا با مبلغ 7 میلیون یورو او را به خدمت بگیرند».


این سایت روسی در ادامه گزارش خود آورد:« علاوه بر بنفیکا باید از دورتموند آلمان هم به عنوان دیگر مشتری جدی مهاجم ایرانی روستوف نام برد چون نماینده این باشگاه در جدال روستوف با بایرن حضوری پنهانی در ورزشگاه المپیکو 2 روستوف داشت و دید که آزمون چه استعداد خوبی است.به همین خاطر آنها نیز می توانند چالشی هیجان انگیز برای مهاجم ایرانی باشند به خصوص که در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند».


سایت sport-express دراین گزارش از پنج کاندیدای اصلی ترک لیگ روسیه در زمستان نام برد که از جمله آنها می توان به آلکس ویتسل ستاره بلژیکی باشگاه زنیت اشاره کرد، بازیکنی که گفته می شود با قراردادی 17 میلیون یورویی سر از یوونتوس درخواهد آورد. بعد از او می توان به آلن زاگوئیف هافبک زسکا با قیمت 15 میلیون یورو اشاره کرد که در مسیر باشگاهی اسپانیایی است.یوگنی اسمورنی اف مهاجم کراسنودار با قیمت 8 میلیون یورو در راه پالرمو و مانوئل فرناندز مدافع برزیلی زسکا نیز با 15 میلیون یورو در مسیر لیگ برتر جزیره دیگر ستاره های در حال ترک روسیه قلمداد می شوند.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین