اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۴۷۰۶
کاپیتان تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد شکست مقابل سپاهان باعث شده بازیکنان به خودشان بیایند و برای جبران تلاش کنند.
۱۶:۱۵ - ۲۹ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم تراکتورسازی در هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل سپاهان شکست خورد تا بازیکنان از نظر روحی در شرایط نامناسبی قرار بگیرند. از سوی دیگر تراکتوری ها فردا در چارچوب رقابت های جام حذفی باید به مصاف نفت و گاز گچساران بروند.

 

مهدی کیانی درباره شکست تیمش مقابل سپاهان، ناراحتی امیر قلعه نویی در تمرینات روز های گذشته، بازی با نفت و گاز و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 

 

* این باخت باعث شد به خودمان بیاییم

در فوتبال همیشه قرار نیست یک تیم برنده باشد و گاهی اوقات هم شکست وجود دارد. ما مقابل سپاهان چندان خوب کار نکردیم. فکر می کنم تیم سپاهان را دست کم گرفته بودیم و در عین حال حریف هم بسیار باانگیزه ظاهر شد.

 

خوشبختانه این شکست خوب موقعی حاصل شد و وقت داریم تا به خودمان بیاییم و جبران کنیم. البته باید به سپاهانی ها نیز تبریک بگویم که عالی کار کردند. سپاهان با این نوع بازی یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر است.

 

 

* به تذکرات قلعه نویی توجه نکردیم

قلعه نویی به ما مسائلی را گفته بود که ما توجه نکردیم. او مدام تاکید می کرد که سپاهان را دست کم نگیرید اما متاسفانه این اتفاق رخ داد. قطعا قلعه نویی حق دارد از نتیجه کسب شده عصبانی باشد اما دیگر هر اتفاقی افتاده را باید فراموش کنیم و به آینده بیندیشیم. ما یک بازی سخت با نفت و گاز گچساران داریم که باید با برد پشت سر بگذاریم.

 

 

* نباید نفت و گاز را دست کم بگیریم

هرگز نباید تیم نفت و گاز گچساران را دست کم بگیریم. تیمی که تا یک چهارم نهایی جام حذفی بالا آمده، قطعا تیم قدرتمندی است. از این گذشته نفت و گاز در خانه خودش هواداران زیادی دارد و کار بسیار سختی خواهیم داشت. نفت و گاز دو تیم لیگ برتری را کنار زده و باید حواسمان را جمع کنیم تا خدای ناکرده اتفاق بدی رخ ندهد.

 

 

* اولویت سروش لژیونرشدن است

من فکر می کنم سروش رفیعی خودش هم دوست دارد در تراکتورسازی بماند. امیدوارم مسئولان باشگاه هم خیلی زود مذاکرات را با او آغاز کنند تا او به کارش ادامه دهد. قطعا سروش اولویتش لژیونرشدن است اما شخصا امیدوارم در تراکتورسازی بماند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین