اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۴۶۸۸
سرمربی گسترش فولاد تبریز گفت: به نظرم داریوش بد کار نکرده و من از او در نیم فصل اول راضی هستم.
۱۵:۰۵ - ۲۹ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| فراز کمالوند در رابطه با شایعه پیشنهاد استقلال و پرسپولیس به داریوش شجاعیان اظهار داشت: «هنوز هیچ درخواستی از سوی باشگاه های دیگر برای شجاعیان به دست ما نرسیده است و اتفاقی هم نیفتاده که بخواهیم در این باره حرف بزنیم. معمولا تیم ها در نیم فصل دنبال تقویت خود هستند و هیچ تیمی بازیکنان خوب خودش را از دست نمی دهد. در ضمن این را بگویم که اگر درخواستی هم بدهند، ما قبول نمی کنیم.»

 

وی درباره عملکرد شجاعیان در این فصل عنوان کرد: «به نظرم داریوش بد کار نکرده و من از او در نیم فصل اول راضی هستم. البته امیدوارم بیشتر از این خودش را نشان دهد.»

 

سرمربی گسترش فولاد در پاسخ به این سوال که لیست ورودی و خروجی گسترش فولاد چه زمانی مشخص می شود، تصریح کرد: «ما یک بازی حساس در جام حذفی و یک بازی حساس تر نیز در لیگ برتر داریم. منتظریم که این 2 بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم و سپس به فکر ارائه لیست باشیم.»

 

کمالوند در خصوص احتمال جدایی محمدرضا خلعتبری با توجه به نیمکت نشینی گفت: «همانطور که گفتم ما می خواهیم تمام بازیکنان خوب و تاثیرگذار خود را نگه داریم. خلعتبری نیز بازیکنی است که قطعا به او احتیاج داریم و برای نیم فصل دوم هم پیش ما می ماند.»

 

وی درباره بازی تیمش مقابل ذوب آهن در جام حذفی بیان داشت: «تمام بازی ها برای ما سخت است و اصلا بازی آسان نداریم. ما تلاش می کنیم که خوب نتیجه بگیریم و به دور بعدی جام حذفی برسیم. ذوب آهن این روزها شرایط خوبی دارد و نتایج خیلی خوبی در چند هفته اخیر گرفته است.»

 

سرمربی گسترش فولاد درباره وضعیت حنیف عمران زاده برای پیوستن به گسترش گفت: «ما هنوز به صورت رسمی با کسی مذاکره نکردیم. این مسائلی است که در رسانه ها مطرح می شود. اگر بخواهیم عمران زاده را جذب کنیم، باید به صورت رسمی به باشگاه خونه به خونه نامه بزنیم.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین