اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۴۶۶۰
جدایی عالیشاه و نوراللهی از پرسپولیس در نیم فصل قطعی به نظر می رسد و برانکو هم در مصاحبه ای این موضوع را رسما اعلام کرد اما در باشگاه خبرهای دیگری در این مورد مطرح می شود.
۱۳:۲۲ - ۲۹ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| اخیرا اخبار جدایی تعدادی از سرخپوشان از پرسپولیس در رسانه های مختلف منتشر می شود. در این مورد نام چند بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس هم مطرح شده بود که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:

 

 

* احمد نوراللهی

از باشگاه سرخ پایتخت خبر می رسد مخالفان با جدایی نوراللهی از این تیم در باشگاه زیاد شده و تلاش هایی برای حفظ این بازیکن آغاز شده است.

 

خبر رسیده که مدیریت باشگاه چندان موافق جدایی این بازیکن در این مقطع کنونی نیست و به وجود این بازیکن در آسیا نیاز دارند. قرار است به زودی نشستی میان مسئولان این باشگاه و نوراللهی برگزار شود.

 

نوراللهی هنوز از ادامه تحصیل انصراف نداده که مجبور به رفتن به تراکتورسازی و گذراندن خدمت سربازی شود و برای همین پرسپولیسی ها در تلاش هستند تا این بازیکن را برای نیم فصل دوم و بازی های آسیایی حفظ کنند.

 

 

* امید عالیشاه

عالیشاه اول فصل قراردادش با پرسپولیس تمام شده بود و همه از جدایی او از پرسپولیس خبر می دادند اما در نهایت این بازیکن با پرسپولیس تمدید قرارداد کرد و این فصل هم با سرخپوشان ماند.

 

حالا می گویند او نیم فصل از پرسپولیس جدا می شود اما جالب است بدانید باشگاه از این جدایی ابراز بی اطلاعی می کند! می گویند عالیشاه هیچ درخواستی برای جدایی نکرده و اصلا در این مورد هیچ صحبتی با آنها نداشته است.

 

البته مشخص نیست برانکو ایوانکوویچ چطور متوجه نیت عالیشاه برای جدایی شده که درباره اش مصاحبه کرده است اما باشگاه رسما می گوید این بازیکن هیچ درخواستی برای جدایی ارائه نکرده و در این مورد مذاکره ای با مسئولان باشگاه نداشته است.

 

 

* محمد انصاری

چند روزی است که پیشنهاد نجومی باشگاه چینی به انصاری سر زبان ها افتاده اما برانکو سفت و سخت مخالفت خود را با جدایی این بازیکن اعلام کرده و به هیچ وجه راضی به از دست دادن ستاره ملی پوش تیمش نیست، هر چند این وسط قرار باشد پول هنگفتی به باشگاه پرسپولیس برسد.

 

 

* کمال کامیابی نیا و علی علیپور

به غیر از محمد انصاری که گفته شد یک تیم چینی خواهان جذب او است و هیات مدیره با جدایی این بازیکن با اخلاق مخالفت کرد گفته می شد کامیابی نیا و علیپور هم دارای پیشنهاد خارجی هستند.

 

باشگاه پرسپولیس در این مورد اعلام کرد تاکنون هیچ پیشنهاد خارجی برای این بازیکن به دست باشگاه نرسیده و هر دو بازیکن کماکان در اختیار پرسپولیس خواهند بود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین