اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۴۶۴۹

علی کریمی برای اولین بار سرمربی می شود؟

هر چند مدیر فنی تیم فوتبال خونه به خونه بابل سرمربی جدیدی را به باشگاه معرفی کرده ولی نام خودش به عنوان یکی از گزینه ها مطرح شده است.
۱۱:۵۴ - ۲۹ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| خبرهای ضد و نقیضی از بابل و تیم خونه به خونه می رسد. گویا صحبت های زیادی در خصوص جدایی علیرضا مرزبان از این تیم به گوش می رسد.

 

گفته می شود علی کریمی مدیر فنی این تیم یحیی گل محمدی را برای ادامه کار در خونه به خونه بابل به این تیم معرفی کرده است. جالب اینجاست که مرزبان علیرغم اطلاع از چنین موضوعی، همچنان به عنوان سرمربی در تمرینات خونه به خونه حضور دارد.

 

باید منتظر ماند و دید مسئولان باشگاه خونه به خونه چه تصمیمی را در خصوص آینده نیمکت تیمشان می گیرند. البته هنوز صحبت های رسمی با گل محمدی صورت نگرفته است.

 

این در حالی است که گل محمدی دو پیشنهاد جدی از لیگ برتر دارد. حالا باید دید در صورت مذاکره مسئولان خونه به خونه، سرمربی سابق ذوب آهنی ها چه پاسخی به پیشنهاد این تیم دسته اولی خواهد داد.

 

البته موضوعی که نباید این وسط فراموش شود شایعه ای است که از همان روزی كه كریمی به تیم خونه به خونه پیوسته منتشر شده و آن اینکه قرار است این چهره دوست داشتنی باشگاه پرسپولیس سرمربی خونه به خونه شود.

 

البته آن زمان این خبرها تكذیب شد اما حالا دوباره بحث حضور كریمی به عنوان سرمربی خونه به خونه مطرح شده است. باید دید در روزهای آینده این شایعه تبدیل به واقعیت می‌شود یا نه. اگر این شایعه رنگ واقعیت بگیرد، سرانجام علی كریمی برای اولین بار سرمربی یك تیم فوتبال می‌شود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین