اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۴۴۵۵
روزی که عارف محمد علی پور کاپیتان تیم ملی نوجوانان پرسپولیسی شد عباس چمنیان – سرمربی تیم ملی نوجوانان از این اتفاق ابراز نگرانی کرد.
۱۳:۵۰ - ۲۸ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز|  البته که ابراز نگرانی از سوی عباس چمنیان به حق و منطقی بود. او می گفت نیمکت نشینی برای بازیکنانی چون عارف محمد علی پور که در تیم ملی نوجوانان فیکس هستند سم است و آنها را از شرایط آرمانی خود دور خواهد کرد. 


اما برانکو در یک تصمیم درست و برای از بین بردن نگرانی های عباس چمنیان – عارف محمد علی پور را به تیم جوانان پرسپولیس فرستاده و از او خواسته به این تیم در بازی های جوانان تهران کمک کند. هم چنین رضا کرملا چعب کاپیتان تیم ملی جوانان هم اینروزها در بازی های امیدهای پرسپولیس حاضر است و برای این تیم در لیگ تهران بازی می کند.

 


طاهرخانی دیگر بازیکن رده سنی تیم امید هم  به همراه رضا کرملاچعب برای تیم امیدهای پرسپولیس بازی می کند تا در شرایط مسابقه باقی بماند. البته این بازیکنان در تمرینات تیم پرسپولیس هم حاضر هستند و برانکو به آنها در بازی های دوستانه میدان می دهد اما واقعیت این است که امروز شرایط بازی برای آنها در تیم اصلی پرسپولیس مهیا نیست و برانکو هم از آن دسته از مربیانی است که کمتر دست به ریسک می زند.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین