اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۴۳۳

رحمان احمدی: می‌خواهیم رکورد کمترین گل خورده را در لیگ برتر ثبت کنیم

سنگربان سپاهان با بیان این که تیمش یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ برتر را دارد، اظهار کرد: تمام سعی و تلاش تیم این است که کمترین گل خورده را در فصل آینده داشته باشیم.
۱۳:۴۹ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-رحمان احمدی درباره اردوی تیمش در ترکیه گفت: در آن کشور سه دیدار تدارکاتی انجام دادیم که به نظرم در بازی آخر می‌توانستیم با اختلاف ۱۰ تا ۱۲ گل به پیروزی برسیم اما موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نشد. سال قبل هم در آن کمپ اردو برگزار کرده بودیم؛ چرا که از لحاظ مکانی و امکانات محل مناسبی است. تا حدود زیادی بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شده‌اند و پس از دو روز تعطیلی، تمرین‌ها تیم در اصفهان آغاز می‌شود.

سنگربان سپاهان درباره عملکرد خودش در این سه بازی اظهار کرد: در بازی نخست شهاب گردان به طور کامل در دروازه قرار گرفت و در بازی دوم نوبت به من رسید. در بازی سوم هم هر کدام یک نیمه به میدان رفتیم که در بازی‌های انجام شده توپ زیادی به سمت من نیامد. اما از عملکردم راضی هستم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از رمزهای موفقیت سپاهان حفظ ۹۰ تا ۹۵ درصد از ترکیب فصل گذشته بود و در کنار آن چند بازیکن خوب را به تیم اضافه کردیم. شاید در آغاز فصل با مشکلاتی مواجه شویم اما رفته‌رفته به هماهنگی کامل می‌رسیم. فکر می‌کنم امسال سال موفقی داشته و از شرایط مساعدی برای دفاع از عنوان قهرمانی برخوردار باشیم.

احمدی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به حضور او و گردان و چند مدافع آماده در این تیم می‌توان از سپاهان بهترین دفاع لیگ برتر را انتظار داشت، تاکید کرد: تمام سعی و تلاش مجموعه تیم این است که بهترین عملکرد را داشته باشیم. بازیکنان خوبی را در فاز دفاعی داریم و می‌خواهیم به نوعی رکورد کمترین گل خورده در لیگ برتر را ثبت کنیم. امیدمان به خداست و در کنار تلاشمان می‌خواهیم این کار را ممکن کنیم.

گلر سابق تیم ملی درباره آغاز فصل با حسین فرکی نیز اظهار کرد: هر مربی سبک خاصی برای خود دارد و امسال هم برای نخستین بار آغاز فصل را با فرکی تجربه کردیم. برنامه فرکی بسیار جامع بود چرا که جزو نخستین تیم‌هایی بودیم که تمرین‌هایمان را آغاز کردیم. البته آغاز کردن تمرین‌ها به منزله حتمی بودن موفقیت تیم در آغاز فصل نیست و نیاز به زمان داریم.

وی با تمجید از عملکرد بازیکنان جدید سپاهان ادامه داد: فضای سپاهان به گونه‌ای است که بازیکنان جدید به سرعت با تیم هماهنگ می‌شوند و امسال هم این اتفاق رخ داد. تیم خوبی داریم و امیدواریم که موفق شویم.

احمدی در پایان درباره مدعیان قهرمانی لیگ برتر گفت: ترکیب سال گذشته که عبارت بودند از سپاهان، ذوب‌آهن، نفت و تراکتور امسال هم برای قهرمانی تلاش می‌کنند. در کنار آن‌ها استقلال و پرسپولیس هم با حمایت هواداران‌شان همیشه خطرناک بوده‌اند اما هنوز هیچ تیمی به طور رسمی بازی نکرده و نمی‌توانیم پیش‌داوری کنیم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: سپاهان احمدی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین