اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۴۰۵۶

نمی‌توانم تصور کنم بوکا را ترک کرده ام

کارلوس ته وز، مهاجم بوکاجونیورز مدعی شد که نمی‌تواند تصور کند که این باشگاه را ترک کرده است.
۱۱:۴۰ - ۲۶ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| مهاجم سابق منچسترسیتی و یوونتوس پیشنهادات نجومی از لیگ چین در اختیار دارد و گفته می‌شد او در حال بررسی این پیشنهادات است. او اخیرا در سوپرکلاسیکو موفق شد دو گل به ثمر برساند و امادگی اش را به رخ کشید ولی مدعی شد که هیچگاه بوکا را ترک نخواهد کرد.

 


او گفت:"مطلع هستم که هر کاری که داخل و خارج زمین می‌کنید چقدر مهم است. فکر می‌کنم زمان آن رسیده که فکر کرد و تصمیم گرفت. می‌دانم هم تیمی هایم دوست دارند بمانم ولی این تصمیم من است و باید با خونسردی گرفته شود. می‌دانم سخت است و همه انتظار پاسخ دارند ولی باید خوب درباره اش فکر کنم."


ته وز ادامه داد:" امروز ذهن من هنوز به ماندن فکر می‌کند ولی زجر می‌کشد. هنوز نمی‌توانم تصور کنم از بوکا جدا شده ام. من از آن آدم هایی هستم که وقتی بوکا ببازد نمی‌توانم در خانه آرام و قرار داشته باشم. باید به همسر و دخترهایم فکر کنم. اگر این موضوع روی خانواده من تاثیر بگذارد، آنها را در خطر قرار دهد، کنار خواهم کشید. من در بهترین باشگاه جهان هستم ولی وقتی می‌بازید و با ناراحتی به خانه می‌رسید، آن ناراحتی را به خانه منتقل می‌کنید. گاهی نمی‌توانم خونه را ترک کنم. واقعا برای من یک شک است، چه بایستم و با آن روبرو شوم و چه کنار بکشم. وقتی در اروپا می‌باختیم زندگی عادی بود. اینجاخ یلی سخت است.من دخترانم را به مدرسه می‌بردم ولی اینجا نمی‌توانم. اینجا نمی‌توان خانه را ترک کرد."

 

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین