اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۳۷۸
ماجرای قرارداد بستن مدافع بلند قامت کروات پرسپولیس مربوط به چند هفته قبل است که به تازگی از زبان یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس افشا شده است.
۱۳:۵۰ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-زمانی که لوکا ماریچ برای اولین بار به ایران آمد تا با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای حضور در این باشگاه مذاکره کند، خیلی‌ها گفتند برانکو ایوانکوویچ شخصاً این بازیکن را آورده تا شاید بتواند بخشی از قراردادش را به جیب خود بزند.

 

این حجم از شایعات علیه مربی کروات وجود داشت در حالی که برانکو نیز از شرایطی که در اولین جلسه به وجود آمد، متعجب شده بود. در داخل جلسه برانکو، طاهری، عبدی، یکی دیگر از اعضای باشگاه، ماریچ و کسی که گفته می‌شود نماینده حمیدرضا سیاسی در داخل باشگاه است، نشسته بودند که به یک‌باره یکی از واسطه‌ها و مدیربرنامه‌های ایرانی نیز وارد جلسه شد.

 

برانکو در ابتدا نمی‌دانست قضیه چیست اما چند دقیقه که گذشت، فهمید آن ‌فرد آمده تا به عنوان مدیر برنامه‌های ماریچ معرفی شود و این در حالی است که ماریچ یک مدیر برنامه کروات داشت و اصلاً در جریان اتفاقی که رخ می‌داد، نبود!

 

بالاخره مسئولان باشگاه بر سر رقم قرارداد به توافق نرسیدند و جلسه به اتمام رسید اما آن واسطه از ماریچ خواست تا با هم به اصفهان بروند و در تمرینات ذوب‌آهن حاضر شود. ماریچ یک روز در اصفهان ماند و حتی در تمرینات ذوبی‌ها شرکت کرد ولی در نهایت به خانه‌‌اش برگشت زیرا نمی‌خواست در ایران بازی کند.

 

به هر حال پیگیری‌های این واسطه ایرانی نتیجه داد و یک هفته بعد، ماریچ به ایران برگشت تا با پرسپولیس قرارداد ببندد آن هم در حالی که مدیر برنامه‌هایش همان ‌فرد ایرانی بود که در جلسه اول، حضور پیدا کرد. از این اتفاقات، برانکو تعجب کرد اما کاری از دستش برنمی‌آمد!

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرسپولیس ماریچ
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین