اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۳۵۷۲

زلزله السد سرمربی ام‌صلال را نابود کرد

همان طور که پیش بینی می شد شکست 8-0 برابر السد اتفاقی نبود که برای مدیران باشگاه ام صلال قابل هضم باشد از همین رو در فاصله 48 ساعت از این شکست مربی ترک تبار این تیم اخراج شد.
۰۹:۱۷ - ۲۴ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| زلزله 8 ریشتری السد با مدافع ملی پوش ایرانی مقابل ام صلال در نهایت به پروسه مربیگری دو ساله بولنت اویگون در تیم قطری پایان داد تا این مربی ترک تبار به خانه اش بازگردد. کسی که فصل قبل با آندو تیموریان کاپیتان تیم ملی ایران مشکل پیدا کرد و قید استفاده از این هافبک جنگنده را زد.


این برای اولین بار در تاریخ رقابت های لیگ ستارگان بود که تیمی با چنین اختلاف فاحشی شکست می خورد از همین رو مالکان ام صلال برای کنترل اوضاع بلافاصله در نشستی قرارداد بولنت را فسخ کردند و تصمیم گرفتند از دستیار مصری حکیم نصار به عنوان موقت در نقش سرمربی روی نیمکت خود بهره ببرند.


اخراج بولنت اما از سوی دیگر می تواند برای استقلالی ها و سجاد شهباززاده نیز مهم باشد چون مدیربرنامه این مربی ترک تبار همان مدیربرنامه مهاجم ایرانی این روزهای آلانیااسپور است و گفته می شد اگر سجاد بنا به جدایی از تیم ترکیه ای داشته باشد قطعا نیم فصل دوم را به قطر و باشگاه ام صلال خواهد رفت تا برای بولنت بازی کند اما حالا که این مربی اخراج شده به نظر می رسد که پرونده حضور شهباززاده در قطر هم بسته شود.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین