اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۳۳۰۷

آقایی: دوری 3 ماهه‌ام از فوتبال درست نیست

مدافع تیم تراکتورسازی تاکید کرد ;i خیلی زود به فوتبال برمی‌گردد و پاسخ محبت هواداران را می‌دهد.
۲۱:۴۵ - ۲۲ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| سعید آقایی در گفت و گویی، درباره مصدومیتش و شایعاتی که در این باره منتشر می‌شود، اظهار داشت: «خوشبختانه شرایط زانویم بهتر شده است. زیر نظر دکتر صادقی کارم را جلو می‌برم و شرایطم بد نیست. در روزهای گذشته میزان دوندگی‌ام بیشتر شده اما هنوز زمان دقیق بازی کردنم مشخص نیست. امیدوارم خیلی زود به فوتبال برگردم و بتوانم برای تراکتورسازی بازی کنم.»


او ادامه داد: «از هوادارانی که در این مدت نگران حال و روزم بودند، تشکر می‌کنم. هواداران همیشه به من لطف داشتند و امیدوارم با بازگشت زودهنگام به تمرینات تراکتورسازی پاسخ محبت‌های آنها را بدهم.»


مدافع ملی‌پوش تراکتورسازی با اشاره به بدشانسی‌اش عنوان کرد: «متاسفانه بدموقعی مصدوم شدم. نمی‌خواهم به این مساله اشاره کنم که در بازی با گسترش‌فولاد چه اتفاقی رخ دهد و چه کسی باعث مصدومیتم شد اما با این مصدومیت اردوی تیم ملی و بازی‌های تراکتورسازی را از دست دادم. شاید اگر در تیم ملی مقابل سوریه بازی می‌کردم، شرایط برایم فرق می‌کرد. با این حال انگیزه زیادی برای برگشتن دارم و شک نکنید زود برمی‌گردم.»


آقایی درباره اینکه گفته می‌شود 3 ماه دور از میادین است، بیان داشت: «چنین چیزی درست نیست. اگر هم اینطور بود، اکنون 45 روز از مصدومیتم گذشته و 45 روز باقی مانده است. شک ندارم الان هم مصدومیتم 45 روز طول نمی‌کشد و زودتر برمی‌گردم.»


وی درباره شرایط تراکتورسازی بعد از برد مقابل استقلال افزود: «خوشحالم که تراکتورسازی در این بازی برنده شد. البته من پیش‌بینی کرده بودم دو بر یک می‌بریم و فرزاد حاتمی هم دو گل می‌زند که خوشبختانه پیش‌بینی ام درست از آب در آمد. امیدوارم روند خوب تیم ادامه یابد و در ادامه نیز نتایج خوبی حاصل شود.»

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین