اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۳۱۳۰
لابد میدانید احمد نوراللهی که اغلب فصل جاری را روی نیمکت نشسته است، به دلیل نارضایتی از شرایط فعلی خود تصمیم به جدایی گرفت. باتوجه به اینکه این هافبک آزادشهری هنوز یک سال و نیم دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما میتواند با انصراف از تحصیل در دانشگاه و گرفتن دفترچه خدمت به سربازی برود.
۰۲:۰۰ - ۲۲ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| گفته میشود مقصد بعدی این بازیکن تراکتورسازی تبریز است. شنیدیم نوراللهی تنها بازیکنی نیست که از پرسپولیس جدا میشود و بازیکنان دیگری هم در راهند. باور نمیکنید تا انتهای این گزارش همراه ما باشید.

نوراللهی میتوانست بماند اما نماند!

همان‌طور که پیش‌تر نوشته بودیم، باشگاه پرسپولیس تهران نامه‌ای در اختیار دارد که نشان میدهد احمد نوراللهی تا تاریخ تیرماه سال 1396 دانشجوست و میتواند خدمت خود را عقب بیندازد. با این وجود این هافبک جوان به دلیل نیمکت‌نشینی تصمیم گرفته زودتر به خدمت سربازی برود تا فیکس بازی کند!

عالیشاه مشغول سبک و سنگین کردن شرایط است

امید عالیشاه هم شرایطی مشابه احمد نوراللهی دارد. او هم میتواند تا تیرماه 1396 دانشجو باشد و این فصل را در پرسپولیس به اتمام رساند. او تا پایان لیگ شانزدهم با این تیم پرطرفدار قرارداد دارد اما مشغول سبک و سنگین کردن شرایط است. اگر برای عالیشاه محرز شود در نیم‌فصل دوم نیمکت‌نشین میشود، آن‌گاه همان راه احمد نوراللهی را خواهد رفت.

برای صحت این گفته به مصاحبه برانکو در مشهد رجوع کنید. آنجایی که مرد کروات گفته است: «احمد نوراللهی رفتنی است و وضعیت امید عالیشاه هم معلوم نیست!»

سروش بیاید، یک نفر میرود!

برانکو طرفدار سبک بازی سروش رفیعی است. هافبکی که هوش از سر مرد کروات ربوده و سرمربی پرسپولیس قصد دارد به هر شکل ممکن او را به تهران بیاورد. البته شنیده میشود سروش رفیعی احتمالاً لژیونر میشود اما اگر بازیکن کنونی تراکتورسازی پس از اتمام خدمت سربازی به پرسپولیس بیاید، یک نفر از این تیم خواهد رفت! طرف این موضوع را به اطلاع مسئولان باشگاه نیز رسانده است.

علی علیپور هم سرباز میشود

علی علیپور جوان هم دیگر بازیکنی است که به رغم داشتن قرارداد میتواند فصل آینده سرباز شود و به تراکتورسازی یا تیمی نظامی بپیوندد! این مهاجم قائمشهری هم از وضعیت کنونی و نیمکت‌نشینی راضی نیست. او هنوز نتوانسته یک گل هم برای تیمش بزند و اگر وضع به همین منوال پیش برود، علی علیپور را هم باید جزو سربازان فصل آینده خواند!

انصاری و 800 هزار دلار پول نقد چینیها!

محمد انصاری هم این روزها با 2 پیشنهاد خوب از لیگ چین مواجه شده است. برانکو به شدت مخالف این جدایی است چون میداند علاوه بر تضعیف تیمش باید پاسخگوی هواداران پرسپولیس هم باشد.

مرد کروات به تازگی رو به خبرنگاران گفته است: «من مخالف جدایی محمد انصاری هستم اما اینکه سیاست باشگاه چیست، بحثی جداگانه است!»

ماجرا چیست؟ همه چیز به پیشنهاد وسوسه‌انگیز چشم‌بادامیها برمیگردد. یکی از این دو باشگاه چینی حاضر است 800 هزار دلار نقد برای دریافت رضایتنامه محمد انصاری به پرسپولیسیها پرداخت کند. باتوجه به گران شدن قیمت دلار در بازار ایران، در صورت ترانسفر این بازیکن چپ‌پا مبلغی حدود 3 میلیارد تومان نصیب پرسپولیس خواهد شد. پولی وسوسه‌انگیز که از کنار آن نمیتوان بیتفاوت گذشت.

کاشانی کد داد

در همین راستا هیأت مدیره پرسپولیس به تازگی جلسه‌ای برگزار کرد اما علیاکبر طاهری، ترجیح داد سکوت کند و حرفی در مورد این نشست نزند. برخلاف سرپرست باشگاه پرسپولیس جعفر کاشانی، رئیس هیأت مدیره این باشگاه، کد داد و گفت: «هیأت مدیره با جدایی انصاری به صورت مشروط موافق است!»

انصاری به شرط جذب مدافع ششدانگ ترانسفر میشود

شنیدیم چنانچه پرسپولیسیها بتوانند در نیم‌فصل دو مدافع خوب و ششدانگ به جای آنتونی گولتس و محمد انصاری جذب کنند آنگاه با جدایی بازیکن خوش‌اخلاق خود موافقت خواهند کرد. مذاکراتی با یک مدافع خوب خارجی و یک ایرانی انجام شده و باید دید کار به کجا میکشد؟

باشگاه پرسپولیس پیشنهاد چینیها را در آب نمک خوابانده است!

گویا باشگاه پرسپولیس تهران هنوز پاسخ قطعی به چینیها نداده و آنها را در آب‌نمک خوابانده است. پرسپولیسیها همه چیز را به نیم‌فصل موکول کرده‌اند تا با پیدا کردن دو مدافع ارزان‌قیمت (!) شرایط را برای ترانسفر محمد انصاری به چین فراهم کنند!

منبع: خبر ورزشی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
جابرشهریاری
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰
تورا خدا کاری کنید که عالیشاه وعلی پور بمونه و نور اللهی بمونن
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری