اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۳۰۲۲
کاپیتان تیم فوتبال راه‌آهن گفت: بازیکنان امروز به باشگاه اعلام کردند که به بوشهر نمی روند.
۱۵:۴۵ - ۲۱ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| هادی شکوری در گفت و گویی، در مورد تعطیلی تمرین امروز راه آهن گفت: کارد به استخوان بازیکنان راه آهن رسیده است. بازیکنان با دست خالی تیم را تا اینجای کار در جمع بالانشینان قرار داده اند و یکی از مدعیان صعود هستیم شاید اگر مشکل مالی نداشتیم راه آهن اکنون صدرنشین لیگ دسته اول بود.

وی ادامه داد: امروز باشگاه اعلام کرد نه پول سفر به بوشهر را دارد نه حتی پول هتل، آنها از بازیکنان می خواستند که با اتوبوس راهی بوشهر شوند و صبح روز بازی به بوشهر برسند و ظهر به میدان برویم. بازیکنان هم حاضر به انجام چنین کاری نیستند و گفتند با این شرایط به بوشهر نمی رویم. دروازه بان ما اکنون رباط صلیبی اش پاره شده چه کسی پاسخگوی او و زندگی اش است؟ یکی از بازیکنان ما از قزوین به تمرینات می آید. هر کسی که حق بازیکنان راه آهن را نمی دهد درحق آنهاظلم می کند.

شکوری در مورد اینکه مسئولان فوتبال فقط برای جریمه بازیکنان سریع عمل می کنند گفت: اگر بازیکنی مرتکب تخلفی شود سریع او را جریمه می کنند و جرایم چند میلیونی بازیکنان هم سریع اجرا می شود اما هیچ کدام از مسئولان فوتبال به شرایط تیم راه آهن رسیدگی نمی کنند. چرا کسی نمی گوید چرا به بازیکنان راه آهن حق و حقوقشان را نمی دهید؟ ولی جریمه بازیکنان فوری اجرا می شود. برخی از بازیکنان از جمله خودم از برخی باشگاه ها طلب داریم اما مسئولان فوتبال برای دریافت مطالبات مان اقدامی نمی کنند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین