اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۲۹۹۲

ملی‌پوش تراکتور حداقل 4 بازی را از دست داد!

مدافع ملی پوش تیم تراکتورسازی حداقل در 4 بازی آینده تیمش غایب است.
۱۴:۰۶ - ۲۱ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| شرایط سعید آقایی مدافع چپ تراکتورسازی نگران کننده شده است. آقایی که در دیدار تراکتورسازی و گسترش فولاد دچار پارگی عضله زیر زانو شد، با اوزن تراپی و فیزیوتراپی سعی کرد به فوتبال برگردد اما تاکنون این اتفاق رخ نداده است.


درد شدیدی که در زانوی آقایی وجود دارد به او اجازه تمرین کردن همراه تیم را نمی دهد و به همین خاطر او بازی های گذشته تیمش را از دست داده است. شرایط ویژه آقایی باعث شده پزشکان تراکتورسازی با همراه خود در تیم ملی و دکتر کیهانی جلسه ای را برگزار کنند. در این جلسات کیهانی به آقایی اعلام کرد حدود 3 ماه باید از فوتبال دور باشد اما سایر پزشکان در صدد هستند تا هرطور شده این بازیکن را زودتر به شرایط ایده آل برسانند.


با این وجود آقایی حداقل نیاز به یکماه استراحت دارد و بر این اساس او در 4 بازی آینده تیمش هم نمی تواند به میدان برود. بعد از دیدارهای هفته هفدهم وضعیت آقایی دوباره بررسی می شود تا مشخص شود آیا در ادامه فصل می تواند بازی کند یا خیر.


مصدومیت آقایی کادرفنی تراکتورسازی را نیز نگران کرده است. قلعه نویی که در تیمش غیر از آقایی مدافع چپ دیگری ندارد، شاید در نیم فصل یک بازیکن در این پست جذب کند تا خلاء آقایی به چشم نیاید.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین