اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۲۷۵۴

ورمزیار یک تنه مقابل مشکلات است

سرمربی تیم امید استقلال معتقد است اگر توجهی به رده‌های پایه باشگاهشان شود می‌توانند در لیگ برتر حضور پیدا کنند.
۱۵:۴۲ - ۲۰ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| پیمان صاحب‌جمعی درمورد وضعیت امیدهای استقلال گفت: شرایط بهتری نسبت به دور رفت داریم چون در نیم‌فصل یک سری بازیکن خوب جذب کردیم، نتایج قابل قبولی گرفتیم و در مجموع به آینده تیم امید استقلال امیدوار هستیم.


او درخصوص عدم حضور تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر امید عنوان کرد: متاسفانه اصلا به تیم‌های پایه به ویژه در باشگاه استقلال توجهی نمی‌شود. روز اولی که به تیم امید استقلال آمدم تفکر دیگری داشتم و فکر می‌کردم می‌شود چند بازیکن از تیم‌های پایه به رده بزرگسالان استقلال بفرستیم اما متاسفانه این اتفاق نیافتاد و توجهی نشد ولی شاید آنها هم طرز تفکر خودشان را دارند اما می‌گویم از تیم ما حداقل سه، چهار بازیکن توانایی اضافه شدن به تیم بزرگسالان را دارند.


مربی امیدهای استقلال با بیان اینکه هزینه‌ای روی تیم‌های پایه ایران انجام نمی‌شود، اظهار کرد: آقای ورمزیار رئیس آکادمی باشگاه استقلال است و یک تنه به تمام مسائل رسیدگی می‌کند، از هزینه شخصی می‌دهد تا تیم موفق شود و از طرف باشگاه کمکی به ایشان نشده است. وقتی تیم‌های پایه حمایت نمی‌شوند نباید توقع حضورشان در لیگ برتر هم داشت.


صاحب‌جمعی ادامه داد: حداقل هزینه برای سفر تیم‌های لیگ برتری بین 5 تا 10 میلیون تومان است و وقتی این پول نیست تیم چطور می‌تواند به سطح بالا برسد؟ اما تیم امید و جوانان استقلال پتانسیل بالایی دارند و مطمئن هستم اگر در مسابقات کشوری بودند و امکانات مطلوبی داشتند قطعا بین سه تیم بالای جدول قرار می‌گرفتند.


مربی سابق گسترش فولاد با اشاره به روند نتیجه‌گیری تیم‌های لیگ برتری ازجمله استقلال گفت: به اعتقاد من استقلال روند رو به رشدی سپری می‌کند. از نظر کیفیت و نوع بازی نمایش خوبی انجام می‌دهند ولی در یکی، دو پست نیاز به تقویت دارند و اگر این اتفاق بیافتد تیم می‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی شود. آقای منصوریان در چند بازی قبل از دیدار با تراکتور نشان داد تیمش خوب بازی می‌کند و فوتبال بلد است ولی باید در دو، سه پست تقویت بازیکن داشته باشد تا به جمع مدعیان اضافه شود.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین