اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۲۳۱۱
کاپیتان سال‌های پرفروغ دهه شصت همچنان دلش برای تن‌پوش سرخ می‌تپد و با رویای آن خانه و آن مأمن نفس می‌کشد. محمد پنجعلی دیروز از گردبادهای تند اردوی قرمزها گله‌مند بود.حرف‌های مردی که دلخوری در عمق کلماتش وول می‌خورد، به خواندن می‌ارزد....
۱۱:۱۹ - ۱۸ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| کاپیتان سال‌های پرفروغ دهه شصت همچنان دلش برای تن‌پوش سرخ می‌تپد و با رویای آن خانه و آن مأمن نفس می‌کشد. محمد پنجعلی دیروز از گردبادهای تند اردوی قرمزها گله‌مند بود.حرف‌های مردی که دلخوری در عمق کلماتش وول می‌خورد، به خواندن می‌ارزد.
در جایی گفته بودید برخورد با مهدی رحمتی نوبرانه است!
واقعا مضحک است. بازیکن نامدار، عکس یادگاری گرفته. چه‌کار باید می‌کرده؟ به آن خانم می‌گفت برو پوششت را درست کن و بعد بیا عکس بگیر. آقایان در عمرشان عکس یادگاری نگرفتند و نمی‌دانند بازیکنی در این سطح چه شرایطی دارد. این نوع برخوردها شرم‌آور است.
  • تیم شما اوضاعش چطور است؟
تیم ما یا تیم سیاستمداران؟ هرکسی که می‌آید سیاست را با خودش می‌آورد و نفرات خودش را می‌چیند. من امیدوارم پرسپولیس از این سردرگمی خلاص شود.
  • کدام سردرگمی؟
خب می بینید که خوب بازی نمی‌کنند و سخت گل می‌زنند. اگر برانکو دست روی دست بگذارد پرسپولیس روزهای سختی را تجربه خواهد کرد. تیم‌های دیگر بیکار ننشسته‌اند و منتظر لغزش این تیم هستند.
  • شما مثل برانکو همچنان معتقدید رامین رضاییان باید به نیمکت دوخته شود؟
تنبیه که این‌قدر طولانی نمی‌شود. برانکو با این شیوه پرسپولیس را نقره‌داغ کرده و خودش بی‌خبر است. بازیکن قرار داد مالی دارد، اگر می‌خواهی برخورد کنی جریمه‌اش کن. این معنی ندارد، بازیکنی که سرنوشت بازی را عوض می‌کند را تا اواخر بازی به نیمکت زنجیر کنند. من بیم دارم لجبازی برانکو کار دست پرسپولیس بدهد. یک چیزی یادتان نبود؛ این بچه هفته‌هاست دندان روی جگر گذاشته و دارد تحمل می‌کند. برخورد قهری بدون ترمز عواقب بدی دارد. نباید اعصاب جوانی که عصای دست تیم است را تا این اندازه خاکشیر کرد؛ اینکه هنر نیست. برانکو اگر واقعا حرفه‌ای است این چیزها را باید بداند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری