اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۲۱۵۳
تیم فوتبال استقلال امروز در غیاب دو بازیکن و مربی بدنسازش تمرینات آماده سازی خود را پیگیری کرد.
۱۳:۵۸ - ۱۷ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم فوتبال استقلال از ساعت 11:30 دقیقه امروز در زمین کمپ زنده‌یاد حجازی برنامه‌های تاکتیکی خود را برای دیدار با تراکتورسازی تبریز پیگیری کرد.

* در تمرین امروز استقلال، میثم مجیدی و محسن کریمی غایب بودند. محسن کریمی از ناحیه عضله پشت ساق پا دچار مصدومیت است و کادر پزشکی تیم استقلال قرار است امروز از پای آسیب‌دیده این بازیکن عکس بگیرد. کریمی در دو روز گذشته در تمرینات گروهی آبی‌پوشان حضور نداشت و حضور این بازیکن در دیدار روز جمعه در هاله‌ای ابهام قرار گرفته است، هر چند پزشکان استقلال پیش از این سابقه رساندن بازیکنان به ترکیب تیم رادر دقیقه 90 دارند و چند هفته پیش در مورد خسرو حیدری نیز این اتفاق رخ داد. 

* لئوناردو پادوانی بازیکن برزیلی آبی‌پوشان که در تمرین دو روز پیش مصدوم شده بود امروز در کنار سایر استقلالی‌ها در کار گروهی شرکت کرد. این بازیکن مشکلی برای دیدار با تراکتوسازی تبریز ندارد و از روز گذشته آمادگی خود را برای حضور در میدان اعلام کرده بود. 

* استیوجونز مربی بدنساز تیم استقلال که در تمرینات اخیر این تیم حضور نداشت، امروز هم در تمرین شرکت نکرد. طبق گفته باشگاه استقلال، جونز قرار است قبل از بازی با تراکتورسازی وارد تهران شود و به احتمال فراوان آبی‌پوشان را همراهی خواهد کرد. 

* در تمرین امروز مثل روز گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی و دیدار این تیم مقابل پدیده مشهد برای بازیکنان استقلال آنالیز شد و علیرضا منصوریان نکات لازم را به شاگردانش گوشزد کرد. 

* سرمربی تیم استقلال در بخشی از تمرین امروز تیمش، بازیکنان را دور هم جمع کرد و در برخی از صحنه‌ها خودش نیز پا به توپ شد. 

* تمرین امروز آبی‌پوشان در حالی برگزار شد که بهتاش فریبا و نصرالله عبداللهی از نزدیک برنامه‌های تاکتیکی این تیم را نظاره کردند. 

 تیم فوتبال استقلال روز جمعه از ساعت 16:20 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تراکتورسازی تبریز خواهد رفت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال تمرین
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری