اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۲۰۳۸

امیـدوارم پـرسپولیس را زمیـن گیر كنیم

رضا مهاجری، سرمربی پدیده مشهد امیدوار است تیمش در بازی این هفته مقابل پرسپولیس سه امتیاز را بگیرد.او در گفت‌وگو با همشهری ورزشی تاكید می‌كند تیمش برای مساوی بازی نخواهد كرد و هدف پدیده شكست دادن پرسپولیس خواهد بود...
۲۰:۴۶ - ۱۶ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| رضا مهاجری، سرمربی پدیده مشهد امیدوار است تیمش در بازی این هفته مقابل پرسپولیس سه امتیاز را بگیرد.او در گفت‌وگو با همشهری ورزشی تاكید می‌كند تیمش برای مساوی بازی نخواهد كرد و هدف پدیده شكست دادن پرسپولیس خواهد بود.
  •    در مورد تقابل با پرسپولیس در هفته سیزدهم چه صحبتی دارید؟
اعتقادم این است كه بازی با استقلال و پرسپولیس برای همه تیم‌ها یك چالش است و باید از این مسابقه برای اثبات توانایی خودمان استفاده كنیم.این بازی‌ها همیشه شرایط خاص خودش را دارد و انگیزه بازیكنان ما می‌تواند یك امتیاز مثبت باشد.الان بچه‌ها روحیه خوبی دارند چون در تبریز مقابل یكی از مدعیان قهرمانی نتیجه خوبی گرفتیم و حالا اعتماد به نفس تیم بالاتر رفته است.ما در تبریز یك امتیاز از دهان شیر گرفتیم.
  •    آیا مقابل پرسپولیس دنبال مساوی هستید؟
استراتژی ما شاید برای هر بازی فرق داشته باشد ولی هدف همیشه گرفتن سه امتیاز است.ما در خارج از خانه نتایج خوبی گرفتیم و برای بازی با پرسپولیس هم فقط با نیت برد بازی خواهیم كرد.هر مسابقه شرایط خاص خودش را دارد و اینكه چه نتیجه‌ای بگیریم قطعا بستگی به توان و تمركز ما در زمین مسابقه خواهد داشت.ما برای مساوی بازی نخواهیم كرد.
  •    نتیجه را پیش‌بینی نمی‌كنید؟
نتیجه قابل پیش‌بینی نیست اما برای برد بازی می‌كنیم و امیدوارم پرسپولیس را در مشهد زمینگیر كنیم و سه امتیاز را بگیریم.
  •    عدم گلزنی طارمی در چند بازی اخیر به سود شما نخواهد بود؟
این سوال را خیلی‌ها در این چند روز از من پرسیدند.طارمی مهاجم خوبی است و اتفاقا اینكه او در موقعیت گل قرار می‌گیرد مهم‌تر از گل زدن است.حالا ممكن است مهاجم چند بازی نتواند گل بزند ولی ما نباید از طارمی غافل شویم.اگر از او غافل شویم طبیعتا تنبیه خواهیم شد.
  •    اینكه پرسپولیس فقط سه گل خورده است، كار شما را برای گل زدن سخت نمی‌كند؟
كیفیت این تیم در كارهای دفاعی عالی بوده و كار ما برای گل زدن به پرسپولیس سخت است اما غیر ممكن نیست.تلاش می‌كنیم تا به پرسپولیس گل بزنیم.
  •    راستی علت درخواست پدیده برای تعویق یک روزه بازی با پرسپولیس چه بود؟
در این باره باشگاه فکر می‌کنم به خاطر رفاه حال تماشاگران بازی را یک روز به تاخیر انداخت. آنها از من سوال کردند که مشکلی با این قضیه دارم یا خیر که من هم گفتم برگزاری بازی در روز پنجشنبه یا جمعه برایم فرقی نمی‌کند.
  •   می‌دانید كه هوا روز جمعه خیلی سردتر خواهد شد؟
ما در مشهد به این سرما عادت داریم و مشكلی نخواهیم داشت.فقط امیدوارم شاهد وزیدن باد نباشیم تا بازی خراب نشود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین