اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۲۰۳۶

منتظری پیر علیه منتظری جوان!

از زمانی كه پژمان منتظری در برنامه 90 اعلام كرد به زودی به فوتبال ایران بر می‌گردد و مقصد بعدی‌اش هم جایی غیر از استقلال نمی‌تواند باشد، بحث بازگشت او به جمع آبی‌پوشان داغ‌تر از هر زمان دیگری شده است...
۲۰:۲۱ - ۱۶ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| از زمانی كه پژمان منتظری در برنامه 90 اعلام كرد به زودی به فوتبال ایران بر می‌گردد و مقصد بعدی‌اش هم جایی غیر از استقلال نمی‌تواند باشد، بحث بازگشت او به جمع آبی‌پوشان داغ‌تر از هر زمان دیگری شده است. حالا گفته می‌شود احتمال دارد پروژه بازگشت پژمان در همین نقل‌وانتقالات زمستانی كلید بخورد و او نیم‌فصل دوم لیگ شانزدهم را در استقلال توپ بزند؛ اتفاقی كه به خصوص با توجه به ترافیك خط دفاعی آبی‌ها منصوریان را دچار یك «دردسر شیرین» برای انتخاب بهترین زوج در قلب خط دفاعی خواهد كرد.
  •   تعویض 33 با 33
از همین حالا جدایی بازیكنی مثل امین حاج‌محمدی از استقلال قطعی است و در فهرست تیم، جا برای پژمان باز خواهد شد. در عین حال اما، او قطعا برای نیمكت‌نشینی نمی‌آید. فیكس شدن منتظری مستلزم به هم خوردن زوج فعلی برزیلی در خط دفاعی استقلال است كه بد هم جواب نداده. به عبارت دیگر بعد از بازگشت منتظری، منصوریان باید از بین پادووانی و رابسون جانواریو یك نفر را بیرون بگذارد. هر انتخابی كه منصوریان داشته باشد اما، بازنده اصلی بازگشت منتظری، مجید حسینی خواهد بود؛ مدافع جوانی كه بعد از درخشش در داربی نوید ظهور یك ستاره آینده‌دار را داد. در آن زمان خیلی‌ها از او به عنوان یك پژمان منتظری جوان نام بردند و گفتند می‌تواند تا سال‌ها خط دفاعی آبی‌ها را بیمه كند؛ به خصوص كه حسینی هم مثل خود پژمان در بازیسازی از خط دفاع استعداد دارد و امسال با همان شماره معروف منتظری یعنی «33» در میادین حاضر می‌شود. با این وجود اخیرا حسینی پشت خط برزیلی‌ها مانده و فرصت چندانی برای بازی پیدا نكرده. در این شرایط اگر قرار به بازگشت منتظری باشد، قطعا فرصت عرض اندام برای حسینی كمتر از قبل خواهد شد و او تا حد زیادی از برنامه‌های فنی و تاكتیكی منصوریان خارج می‌شود. در عین حال اما منتظری آنقدر شرایط خوبی دارد كه بازگشتش به استقلال برای كادرفنی این تیم وسوسه‌انگیز باشد و آنها حاضر شوند هزینه چنین كاری را بدهند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین