اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل

هدف هافبک سابق استقلال واقعاً غیر فوتبالی بود؟

تیموریان در جریان بازی تراکتورسازی و پس از گل این تیم حرکتی انجام داد که قابل توجه و عجیب بود زیرا پس از بازی نیز در موردش حرف قانع کننده ای نزد.
۲۱:۰۸ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۳
وانانیوز| وانا نیوز- آندو بعد از آن كه براي تراكتور گل ساخت، با علامت دست از دوربين‌ها خواست حواس‌شان به او باشد و سپس دست‌هايش را به سمت شانه‌هاي خود برد و به شكل نمادين، سردوشي‌های نداشته پيراهنش را كند!

گفتنی است در فضاي مجازی و سايت‌های اينترنتی به اين نكته اشاره شده كه اين حركت آندو تيموريان، واكنش منحصر به ‌فرد وی به سرمربی استقلال بود كه متن پيامك قديمی او را در كنفرانس خبري قبل از بازی استقلال و سپاهان خواند و آندو در واقع سردوشي‌های ژنرال را كند!

شنیده ها حاکی از آن است که اين رفتار آندو باعث داغ شدن درگيری پنهانی‌اش با سرمربی استقلال شده است اما وی قصد ندارد به صورت مستقیم به آن بپردازد و در حرکات و رفتارش آنرا نشان می دهد و علنی اش نمی کند.

این بازیکن اعلام کرده است که این موضوع را بزرگ نکنید زیرا کاملا شخصی و مربوط به خودش بوده و مسئله ای نیست که بخواهد یزرگ شده و حاشیه سازی کند.

شایان ذکر است این بازیکن مدعی است که این حرکت وی که در عکس‌های گرفته شده کاملا واضح است به فوتبال ربطی ند ارد و نباید به آن پرداخته شود زیرا وی چنین قصدی ندارد و خوشحال است که این موضوع در میان حواشی دیگر فوتبال گم شد و خیلی به آن پرداخته نشد تا برایش درد سر ساز شود.

**قیمت بازیکن تازه وارد استقلال/برزای تا پایان فصل 70 میلیون می گیرد!

بازیکن تازه وارد تیم استقلال در شرایطی خاص وارد تیم شد زیرا همگان تصور حضور یک بازیکن خارجی را داشتند.

این بازیکن در حالی به استقلال آمد که عنوان می شد که با مسئولان تیم رقیب گفتگو کرده است و توافقات نهایی نیز صورت گرفته و این بازیکن در انتظار عقد قرار داد با تیم پرسپولیس است اما این اتفاق رخ نداد و برزای سر از استقلال دراورد.

گفتنی است این بازیکن با قراردادی تا پایان فصل به استقلال پیوسته است و قرار شده در صورت توافق دوباره با مسئولان وقت استقلال در پایان فصل وی در این تیم ماندگار شود و در غیر این صورت قرار داد در پایان فصل به اتمام می رسد.

شنیده ها حاکی از آن است که بهنام برزای کاپیتان تیم ملی امید که به تازگی با آبی ها قرارداد بسته، تا پایان فصل 70 میلیون تومان از این باشگاه می گیرد.

این در حالی است که او از بازیکنان آینده دار فوتبال ایران است که قراردادی 2 ساله با آبی ها به امضا رسانده که توافقی است.

همان طور که اعلام شده برزای تنها تا پایان فصل بر سر مسائل مالی با استقلالی ها توافق کرده است و در ابتدای فصل آینده، باید دوباره با آنها پای میز مذاکره بنشیند.

این بازیکن برای یک نیم فصل مبلغ فوق را توافق کرده است و این مبلغ در مقابل دریافتی برخی بازیکنان استقلال معقول به نظر می رسد.

**عملکردی که به چشم نیامده/مهاجمی که به تنهایی پانزده امتیاز گرفته است

سجاد شهباززاده در لیگ امسال مؤثرترین بازیکن استقلال بوده است وی به تنهایی برای استقلال امتیاز زیادی کسب کرده است.

شهباززاده در 11 بازي استقلال (از مجموع 20 بازي‌ای كه به ميدان رفت) 11 گل به‌ ثمر رساند، اكنون در جدول گلزنان پس از لوسيانو ادينهوی برزيلی كه 12 گل زده است، در جايگاه دوم قرار دارد ولی به نظر می‌رسد در هفته‌های آتي بتواند از اين مهاجم سيه‌چرده پيشي بگيرد زيرا روند گلزنی‌های او تداوم دارد ولي لوسيانو تنها در 9 بازی تراكتورسازان موفق به گلزنی شده است، ضمن اينكه هيچ يك از گل‌های مهاجم استقلال از روي نقطه پنالتی نبوده است ولی لوسيانو زننده بيشتر پنالتی‌های تيمش بود و چند گل خود را از روی نقطه پنالتی به ‌ثمر رسانده است.

گفتنی است در 3 بازی اخير استقلال، سرمربی آبی‌پوشان ترجيح داده است از شهباززاده در پست هافبك راست استفاده كند كه اتفاقاً در همين بازی‌ها او 2 گل 3 امتيازی در 2 هفته پياپی به سايپا و پيكان زد و چه بسا اگر در همين بازی‌ها در خط حمله ظاهر می‌شد، بيشتر در موقعيت گلزنی قرار می‌گرفت.

این در حالی است که هر بار در اين فصل استقلال با مشكل مواجه شد، اين مهاجم به فرياد تيمش رسيد. هر لحظه كه استقلال حس كرد بايد در آن لحظه به گل برتری برسد اين سجاد شهباززاده بود كه فريادرس تيمش شد. در بازی با پيكان كه داور گل سالم حريف استقلال را مردود اعلام كرد و استقلال هم اصلاً در آن روز بوی گل نمي‌داداما این بازیکن به داد استقلال رسید.

شایان ذکر است استقلال در رتبه‌های بالاي جدول گلزنان، 2 نماينده دارد. سجاد شهباززاده 11 گل زده و اميد ابراهيمی هم 7 گله است. اين 2 نفر روی هم 17 گل به ثمر رسانده‌اند و با نگاهی به تعداد گل‌های زده استقلال در ليگ برتر، متوجه اين نكته می‌شويم كه 55 درصد از كل گل‌های استقلال توسط شهباززاده و ابراهيمی زده شده است.

**کرار بدون سرو صدا نقره داغ شد/جریمه 10 درصدی هافبک پر حاشیه!

اعضای تیم استقلال این بار بدون سروصدا با کرار مواجه شدند و شنیده می شود وی حسابی نقره داغ شده است.

باشگاه استقلال این بار بازیکن عراقی خود را بدون جنجال جریمه کرد تا خیال اعضای تیم کاملا راحت شود.

گفتنی است جاسم کرار بازیکن عراقی استقلال که در بازی با سپاهان به دلیل اخراج از بازی باعث شد تا فشار سنگینی به استقلال وارد شود به کمیته انضباطی باشگاه احضار شد.

با وجودی که این چندمین بار بود کرار در این فصل چنین اخلاق هایی را از خود نشان داده بود اما باشگاه استقلال بدون سرو صدا این بازیکن را با ۱۰ درصد کسر قرارداد جریمه کرد اما اجازه ندادند کسی متوجه این مسئله شود چرا که مسئولان استقلال نمی خواهند فشار روحی به این بازیکن و تیم وارد شود.

این اقدام در حالی صورت گرفت که استقلالی‌ها پس از جلسه با وی این بازیکن را به تمرینات فراخواندند و این بازیکن نیز در تمرینات حاضر شد تا مشخص شود که این هافبک این بار با مسوولان کنار آمده و بدون جنجال قصد دارد شرایط را تغییر دهد و بازیکن بی سرو صدایی باشد.

شایان ذکر است جالب است که این بازیکن در تمرینات حاضر شد ولی امیر قلعه نویی هیچ واکنشی به او نشان نداد.

این بازیکن از دید استقلالی‌ها کل تیم نیست و پس از برد استقلال قلعه نویی به این موضوع اشاره کرد که کرار کل استقلال نیست و وقتی که در ترکیب نباشد نیز استقلال می تواند برنده باشد.
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین