اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۱۹۷
ایرانیان؛

جز احترام و شخصیت چیزی از صادقیان ندیدیم / مردم تبریز قطعا به تیم نفت احترام می گذارند

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: «در بازی آخر فصل گذشته اتفاقاتی رخ داد اما آن مسائل باید به دست فراموشی سپرده شود و تمام فکر و ذکرمان به بازی آینده باشد.»
۱۲:۴۱ - ۳۰ تير ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز- رحیم ایرانیان درباره اینکه گفته می شود پیام صادقیان در پایان دیدار دیروز نفت مقابل گسترش فولاد با ناراحتی زمین را ترک کرده اظهار داشت: «هرگز اینطور نیست. در باشگاه نفت این مسائل اصلا جایی ندارد. دیروز هم بدون هیچ مشکلی کارها را دنبال کردیم و بازی انجام شد.»

 

وی ادامه داد: «از روزی  که صادقیان به نفت آمده ما جز احترام و شخصیت چیزی از این بازیکن ندیدیم. به موقع به تمرینات می آید و به موقع می رود. خیلی هم از او راضی هستیم و هیچ مشکلی وجود ندارد.»

 

سرپرست نفت با اشاره به دیدار هفته نخست تیمش مقابل تراکتورسازی عنوان کرد: «تراکتورسازی تیم بزرگی است. به هر حال در بازی آخر فصل گذشته اتفاقاتی رخ داد اما آن مسائل باید به دست فراموشی سپرده شود و تمام فکر و ذکرمان به بازی آینده باشد.»

 

ایرانیان در پاسخ به این پرسش که آیا نگران اتفاقات احتمالی ورزشگاه تبریز نیست بیان داشت: «ما نگران هیچ چیز نیستیم. مردم تبریز بسیار مهمان نواز هستند و قطعا به تیم نفت احترام می گذارند. امیدوارم یک بازی جذاب و زیبا را در نخستین هفته از لیگ برتر شاهد باشیم.»

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین