اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۱۹۰۲

دیدار دوستانه برزیل-کلمبیا به نفع چاپه کوئنزه

والتر فلدمن، دبیر کل فدراسیون فوتبال برزیل تایید کرد که صحبت‌هایی برای برگزاری دیداری دوستانه بین دو تیم برزیل و کلمبیا برای کمک به تیم چاپه کوئنزه برگزار خواهد شد.
۱۱:۰۸ - ۱۶ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم چاپه کوئنزه که برای برگزاری فینال کوپا سودامریکانو به کلمبیا سفر می‌کرد، دچار سانحه هوایی شد که در سقوط هواپیما آنها، 71 نفر از اعضای باشگاه و خبرنگاران و .... جان باختند. دنیای فوتبال متحد شده تا وضعیت این تیم پس از این بحران را بهبود ببخشد و بعضی بازیکنان اعلام آمادگی کرده اند تا برای این تیم بازی کنند و حال فدراسیون برزیل اعلام کرد که قصد دارد دیداری دوستانه با کلمبیا برگزار کند تا به باشگاه چاپه کوئنزه کمک کند.

 

فلدمن در مصاحبه با SporTV گفت:" ما با فیفا و کنفدراسیون آمریکای جنوبی تماس‌هایی داشته ایم. شاید بتوانیم این بازی را در روز بیست و دوم برگزار کنیم، 1 هفته پیش از شروع فصل. 4 ساعت درباره اینکه بازی چگونه باشد بحث کرده ایم و به این نتیجه رسیدیم که بهترین فرم آن، بازی کردن تیم ملی برزیل است. پیشنهادات باشگاه چاپه کوئنزه را نیز بررسی کردیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که با کلمبیا دیداری دوستانه برگزار کنیم.":

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین